Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI R-Line Navi|LED|PDC|Cruis|Media Wit
€ 12.950,-
Bouwjaar | 17-06-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 157.895 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-06-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 157.895 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rots Automobielen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Aadijk 31 |
Postcode | 7602 PP |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 432398 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rotsautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2015
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 193 km/u
Ledig gewicht: 1.197 kg
Wielbasis: 264 cm
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantie: 6 maanden
Garantie: 15.000 km
Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI R-Line 2015 Wit!
Rots Automobielen biedt aan een goed onderhouden Golf uit het jaar 2015. Wagen verkeerd in een nette staat en is voorzien van een volledig voertuigcheck incl reinigingsbeurt!
Meerprijs! Afgebeelde 19 inch velgen bij aankoop van deze auto nu voor maar 1450 euro!
Betreft een NIEUWE set velgen met NIEUWE banden.
Showroomprijs 12.950 euro
= Bedrijfsinformatie =
PRIJZEN
Showroomprijs houdt in dat de wagen incl 3/6 maanden garantie + grote beurt wordt afgeleverd.
Meeneemprijs houd in dat de wagen incl nieuwe apk wordt afgeleverd.
BEZICHTIGINGEN
VOOR EEN BEZICHTIGING GRAAG TELEFONISCH CONTACT OPNEMEN EN EEN DAG VAN TE VOREN EEN AFSPRAAK INPLANNEN.
ZONDER AFSPRAAK BINNEN LOPEN IS UITERAARD OOK MOGELIJK, ALLEEN KAN DE WACHTTIJD SOMS TEGENVALLEN ( 30 min tot 2 uur ), IN DEZE DRUKKE PERIODE ADVISEREN WIJ OM EEN AFSPRAAK IN TE PLANNEN VOORDAT U AANRIJD.
LEVERING/TRANSPORT
OP LOCATIE DOOR HEEL NEDERLAND AUTOS AFLEVEREN IS MOGELIJK, WIJ REKENEN 1 EURO PER KILOMETER VOOR AFLEVEREN VAN UW NIEUWE AUTO EN EVENTUEEL UW INRUIL AUTO DIE WEER TERUG MEE KAN.
ALGEMEEN
De optielijst is met grote zorg samengesteld. Het kan voorkomen dat een aanwezige optie niet beschreven is of er een optie is beschreven die niet aanwezig is. Aanbevolen is opties die uw beslissing bij aankoop kunnen beïnvloeden alvorens uw aankoop te controleren. Aan de optielijst kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.