Volkswagen Golf 1.2 TSI Highline

€ 9.995,-

Bouwjaar 29-07-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 177.336 km
Deuren 5
Kenteken 7-XBZ-74 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Algemeen

Bouwjaar 29-07-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 177.336 km
Deuren 5
Kenteken 7-XBZ-74 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Lindeborg Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres James Wattstraat 1B
Postcode 8013 PX
Plaats Zwolle
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 13713637 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/35 R19
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 610 kg)

Interieur
Interieurkleur: Lichtgrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Volkswagen Golf 1.2 Tsi Highline.


- Nieuwe Apk gekeurd tot en met 13-04-2025.
- Bouwjaar 29-07-2014 Nederlands voertuig.
- Kilometerstand 185.766 ( kan nog iets oplopen ) NAP gecondoleerd via rdw , logische kilometerstand.
- Motorinhoud 4 cilinder 1.2 benzine 77 KW ( 105 PK ) 50 LT Tank rijd 1 op 23,3 zeer zeer zuinig.
- Handmatig geschakelde transmissie 6 versnellingen voorwiel aangedreven.
- Kleurvoertuig zwart metallic.
- Inrichtingscode personenwagen hatchback segment C kleine ( midden ).
- Gewicht 1.135 kg / gewicht rijklaar 1.235 kg.
- Wegenbelasting per kwartaal 132 euro.
- Aantal eigenaren 7 eigenaren.
- In kleur van caroserie bumpers , spiegels, achterspoiler, deurgrepen, sierlijsten.
- Helderde koplampen / knipperlichten / ingebouwde mistlampen in bumpers / in hoogte verstelbare koplampen.
- Getinte ramen ( achter zijde nog donkerder ).
- Velgen licht metalen sportvelgen met 4 nieuwe banden.
- Banden met bandenmaat 235 / 35 / ZR 19 bandenmerk Tristan 4x all Season paver ( winter en zomer banden ).
- Derde remlicht / ingebouwd in spoiler.
- Alles op het stuurwiel bedienbaar.
- 2x originele sleutel(s) met afstandsbedienbare centrale deurvergrendeling / start onderbreker / alarm.
- Stuurbekrachtiging / in hoogte verstelbare stuur.
- Interieur kleur grijs / zwart stof swede.
- Airbacks in voertuig voor / achter / rondom / stoelen.
- Crouse control.
- Elektrische ramen ja voor / achter.
- Elektrische spiegels.
- Aantal deuren 5 deurs voertuig.
- Aantal zitplaatsen 5 zitplaatsen.
- A/C Airco ( ijskoud ) climite control Econ.
- ASR / ABS / RRS / SSR SYSTEEM.
- Gordels in hoogte verstelbaar / ook achterin.
- Leren stuurwiel ja 5 hoofdsteunen 2x armsteunen.
- Bekerhouders voor / achterin.
- Ingedeelte neerklapbare achterbanken.
- Voor en achter sensoren + camera.
- Hoedeplank heel geen gaten.
- Nieuwe automatten.
- Radio Cd speler merk kompleet scherm / USB / Parrot ( zie foto's ).
- Boord computer / digitale display / digitale klok.
- Ingebouwde navigatie systeem.
- Het voertuig ziet er van binnen en buiten netjes uit.
- Het voertuig is pas b

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie