Volkswagen Golf 1.2 TSI Lounge Edition, Navi, PDC, Stoelverwarming

€ 9.900,-

Bouwjaar 01-04-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 153.332 km
Deuren 5
Kenteken Z-872-GX Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Volkswagen Golf 1.2 TSI Lounge Edition, Navi, PDC, Stoelverwarming


€ 9.900,-

Algemeen

Bouwjaar 01-04-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 153.332 km
Deuren 5
Kenteken Z-872-GX Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Nordemeule Automotive
Contactpersoon Wouter Nordemeule
Adres Delmaweg 7b
Postcode 7678 RL
Plaats Geesteren
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 31930279 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.nordemeule.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 1.2 TSI Lounge Edition, Navi, PDC, Stoelverwarming
De onderhoudshistorie alsmede 2 sleutels zijn aanwezig.
De APK is geldig tot 25-04-2025

U betaalt bij ons geen afleveringskosten!
Let op! Doordat wij niet altijd aanwezig zijn werken wij enkel op afspraak.
Garantie en inruil is vrijwel altijd in overleg mogelijk.
Financiering is bij ons ook mogelijk de maandelijkse premie is direct te berekenen op onze website.
Wij zijn RDW erkend en kunnen uw aankoop 24 uur per dag, 7 dagen per week te naam stellen.
Voor meer informatie ziet u onze website www.nordemeule.nl
Volg ons nu ook op Facebook onder Nordemeule automotive!

Wouter Nordemeule

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie