Volkswagen Golf 7 GTI 2.0 Wit DSG 2016 CarPlay/Verlaagd?

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-09-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 146.720 km
Deuren 5
Kenteken TG-011-G Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 169 kW (230 pk)

Volkswagen Golf 7 GTI 2.0 Wit DSG 2016 CarPlay/Verlaagd?


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 14-09-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 146.720 km
Deuren 5
Kenteken TG-011-G Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 169 kW (230 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam KM Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Tinsteden 3-F
Postcode 7547 TH
Plaats Enschede
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 13908141 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website km-automotive.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Zeer sportieve Golf VII GTI. Voorzien van Maxton diffuser en lipje op voorbumper. Heeft eind + middendemper delete in combinatie met blow off valve erg leuk geluid! Rijdt en schakelt naar behoren. Wat krasjes op de motorkap en plekje op de bumper verder netjes!

Volkswagen Golf 7 GTI 2.0 Wit DSG 2016 CarPlay/Verlaagd?

Algemene gegevens

Kenteken: TG-011-G
Tellerstand: 146720 KM
Carrosserievorm: Hatchback
Aantal deuren: 5
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 2016
Transmissie: Automaat
Kleur: Wit
Onderhoudshistorie aanwezig: Ja

Technische gegevens

Motorinhoud: 1984 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 169 kW / 230pk
Koppel: 350Nm
Ledig gewicht: 1290 kg
Emissieklasse: Euro 6
Acceleratie (0-100 km/h): 6.4 seconden
Topsnelheid: 250 km/h
Gemiddeld verbruik (gecombineerd): 6.0 l/100km

Financiële gegevens

Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
Oorspronkelijke cataloguswaarde: € 45281 (incl. 21% BTW, incl. BPM)
BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar



Opties & accessoires:
Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- LED achterlichten
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen voor
- Parkeersensor voor en achter
- Sperdifferentieel
- Sportonderstel
- Warmtewerend glas

Infotainment

- Audioinstallatie met CD-speler
- Multimedia-voorbereiding
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Microvezel bekleding
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Vervolgbotsing preventie
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Vermoeidheids herkenning

KM Automotive is een RDW-erkend bedrijf en kunnen de auto direct voor u op naam zetten!

Inruil van uw huidige auto is ook mogelijk bij ons. Benieuwd naar de inruil waarde? Neem gerust contact op.

Wij zijn 7 dagen per week geopend op afspraak. Doordat onze voorraad snel wisselt en wij vaak onderweg zijn om auto&#0

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie