Volkswagen Golf 1.4 TSI ACT 150 PK Business Edition R Connected 3X R-line - DSG Automaat | S/K Dak | OSRAM koplampen | Cruise | Stoelverw. | Camera | PDC | NAV + App.

€ 20.995,- incl. BTW

Bouwjaar 03-02-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 101.261 km
Deuren 5
Kenteken ZJ-891-K Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI ACT 150 PK Business Edition R Connected 3X R-line - DSG Automaat | S/K Dak | OSRAM koplampen | Cruise | Stoelverw. | Camera | PDC | NAV + App.


€ 20.995,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 03-02-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 101.261 km
Deuren 5
Kenteken ZJ-891-K Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Harrie Dijk - Betrouwbaar onderweg
Contactpersoon De heer H. Dijk
Adres Kluversweg 4B
Postcode 7447 JK
Plaats Hellendoorn
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)548 - 654865 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.harriedijk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mei 2015 - jan 2016
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 216 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.213 kg
Laadvermogen: 607 kg
GVW: 1.820 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Tja, wat kunnen we zeggen? Dit is een echte Duitse auto, in alle opzichten. Niet rijden, maar fahren. Kunnen ze wel hoor, bij onze oosterburen. Ja, hiermee ga je opvallen. De R-Line styling maakt dat je nooit ongemerkt voorbij gaat. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. Met zijn benzinemotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! En allebei ook nog eens voorzien van massagefunctie tegen stramme rug en schouders. De sportstoelen houden u en uw passagier stevig vast tijdens een snelle rit, maar bieden ook altijd comfortabele ondersteuning. Houdt u van frisse lucht en van licht dan zit u helemaal goed met het elektrisch bediende panoramadak. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, halflederen bekleding, dakspoiler en elektrisch inklapbare buitenspiegels.

Kinderfietsje niet gezien bij het inparkeren? Dat gebeurt u nooit meer. Daar zorgt de achteruitrijcamera wel voor! Ook is de auto voorzien van electronic climate control. Achter het stuur van deze Volkswagen bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. Stel de cruise control in op de gewenste snelheid en u rijdt comfortabel en zuinig. Ook is de Volkswagen uitgerust met: navigatiesysteem met harde schijf, multifunctioneel lederen stuur, DAB ontvangst, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Vermoeidsheidsherkenning herkent tekenen van vermoeidheid bij de bestuurder. Het systeem voorkomt dat er ongelukken gebeuren doordat de bestuurder in slaap valt. De hill hold control schakelt zichzelf automatisch in en uit op een helling. Zo rijdt u zelfs op de steilste wegen

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie