vorige 236 van 3.338 volgende

Volkswagen Golf GTI Performance 2.0 TSI 245pk DSG Pano/LED/Virtual/ACC/19inch/

€ 29.450,-

Bouwjaar 01-04-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 77.050 km
Deuren 5
Kenteken Z-523-DV Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf GTI Performance 2.0 TSI 245pk DSG Pano/LED/Virtual/ACC/19inch/


€ 29.450,-

Algemeen

Bouwjaar 01-04-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 77.050 km
Deuren 5
Kenteken Z-523-DV Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Rody Kuiper Auto's
Contactpersoon Rody Kuiper
Adres Industrieweg 34A
Postcode 7951 TA
Plaats Staphorst
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 38058069 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rodykuiper.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

DSG 7 versnellingen, Navigatiesysteem "Discover Media", DAB+, 19'' Lichtmetalen velgen "Estoril", Panoramadak, Front-assist, LED verlichting, Keyless-Entry, LED achterlichten met Dynamische knipperlichten, ACC Adaptive cruise control, Parkeersensoren achter met optische weergeven, Winterpakket, 2 zones Climatronic, Wegklapbare Trekhaak, Licht en zichtpakket, TCR Spoiler, Sportstoelen, Gecoat glas vanaf middenstijl, Dynamische knipperlichten in de Spiegels, Aut. Dimmende binnenspiegel, Multi functioneel stuur, Inklapbare spiegels, Anti-diefstalalarm, Aut. Grootlicht assistent, Verkeersborden herkenning.

Auto bezichtigen op afspraak!

Garantiepakket (?495,-)
Dan kiest u voor 100% zekerheid en garantie.•
- Nieuwe APK
- Op peil brengen van olie, lucht en koelvloeistof
- Tenaamstelling van de auto
- Vrijwaren van de inruilauto
- Minimaal half volle tank brandstof
- 6 maand garantie
- Onderhoudsbeurt volgens schema

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie