Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI TCR
€ 36.900,-
Bouwjaar | 20-05-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 55.480 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-542-PF Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 213 kW (290 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-05-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 55.480 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-542-PF Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 213 kW (290 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Oortman |
Contactpersoon | De heer A.M.M. Oortman |
Adres | Gronausestraat 294 |
Postcode | 7581 PZ |
Plaats | Losser |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 5384252 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 13514954 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | tonnyoortman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.330 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.900 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 151 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket Standaard
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK bij aflevering, Schoonmaken interieur en exterieur, Tenaamstelling, Vloeistoffencontrole, Vrijwaren inruilauto, Wettelijke garantietermijn 12 maanden
Met zijn compromisloze design, zijn geweldige vermogen en zijn uitgekiende techniek staat deze Volkswagen Golf garant voor sportieve topprestaties. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat zie je ook aan deze Golf. Een viercilinder motor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Boven jouw hoofd schijnt de zon. Het licht valt binnen door het elektrisch bediende glazen panorama dak. En door het comfort van het lederen interieur geniet je van elke kilometer. Op zelfs de koudste ochtend biedt de stoelverwarming een heerlijk welkom. Als je blij wordt van licht en ruimte dan zul je zeker genieten van het elektrisch bediende panoramadak. Bij de uitrusting van deze Volkswagen horen onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, dakspoiler, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
In deze auto beschik jij natuurlijk over een navigatiesysteem met harde schijf. Het audio-installatiesysteem met DAB-radio biedt glasheldere geluidskwaliteit. Je bedient dit veilig, via het stuurwiel of met spraakbediening. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Volkswagen niet alleen met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor, maar hij beschikt bovendien over adaptive cruise control. Deze Volkswagen Golf is voorzien van sensoren aan de achterzijde om een achteropkomend verkeer waarschuwing te geven als de afstand tussen jou en een achterligger te klein is. Met lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, dvd-systeem, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer, isofix-aansluiting, centrale deu
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.