vorige 147 van 3.340 volgende

Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI, NAP, Bluetooth, Trekhaak

€ 5.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-10-2007
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 308.494 km
Deuren 5
Kenteken 93-XV-BZ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI, NAP, Bluetooth, Trekhaak


€ 5.250,-

Algemeen

Bouwjaar 05-10-2007
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 308.494 km
Deuren 5
Kenteken 93-XV-BZ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Krieger Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Handelsweg 34a
Postcode 7451 PJ
Plaats Holten
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 30195281 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kriegerautos.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Complete Volkswagen Golf GTI.
Voorzien van o.a.: Airco, Cruise controle, 5 deurs, achteruitrijcamera, Trekhaak, Navigatie en NAP.

De Golf rijdt, remt en schakelt goed.
Rondom staat die op zomerbanden met veel profiel.

Onderhoudsboekjes zijn aanwezig.
Hij is voorzien van een radio met Bluetooth en achteruitrijcamera, dat zijn natuurlijk fijne opties om te hebben.

Onder de bijrijders stoel is helaas 1 kabel door, daarom brand het lampje van de airbags.
APK tot 10-8-2024

Kortom ben je opzoek naar een snelle, complete en leuke auto? Kom dan zeker kijken bij deze Golf GTI

Vragen? Bel, Mail of WhatsApp gerust!
Inruil van harte welkom.

!!LET OP: Alleen op afspraak geopend!!

Telefonisch bereikbaar elke dag van 9:00 tot 22:00.

Wij als Krieger Auto's zijn al meer dan 10 jaar specialist in auto's van het kleine segment tot € 6.000,-

WhatsApp altijd bereikbaar: 06-30195281

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie