Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI, NAP, Bluetooth, Trekhaak
€ 5.250,-
Bouwjaar | 05-10-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 308.494 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 93-XV-BZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-10-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 308.494 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 93-XV-BZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Krieger Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelsweg 34a |
Postcode | 7451 PJ |
Plaats | Holten |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30195281 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kriegerautos.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Complete Volkswagen Golf GTI.
Voorzien van o.a.: Airco, Cruise controle, 5 deurs, achteruitrijcamera, Trekhaak, Navigatie en NAP.
De Golf rijdt, remt en schakelt goed.
Rondom staat die op zomerbanden met veel profiel.
Onderhoudsboekjes zijn aanwezig.
Hij is voorzien van een radio met Bluetooth en achteruitrijcamera, dat zijn natuurlijk fijne opties om te hebben.
Onder de bijrijders stoel is helaas 1 kabel door, daarom brand het lampje van de airbags.
APK tot 10-8-2024
Kortom ben je opzoek naar een snelle, complete en leuke auto? Kom dan zeker kijken bij deze Golf GTI
Vragen? Bel, Mail of WhatsApp gerust!
Inruil van harte welkom.
!!LET OP: Alleen op afspraak geopend!!
Telefonisch bereikbaar elke dag van 9:00 tot 22:00.
Wij als Krieger Auto's zijn al meer dan 10 jaar specialist in auto's van het kleine segment tot € 6.000,-
WhatsApp altijd bereikbaar: 06-30195281
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.