vorige 159 van 3.333 volgende

Volkswagen Golf 1.4 e Hybrid GTE 245pk Pano Camera Ambient light & garantie

€ 23.995,- excl. BTW

Bouwjaar 23-03-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 31.014 km
Deuren 5
Kenteken Z-156-FK Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 183 kW (249 pk)

Volkswagen Golf 1.4 e Hybrid GTE 245pk Pano Camera Ambient light & garantie


€ 23.995,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 23-03-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 31.014 km
Deuren 5
Kenteken Z-156-FK Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 183 kW (249 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam ZAZA CAR B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Groningerstraat 7
Postcode 7418 BX
Plaats Deventer
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 21657746 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.zazacar.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Vermogen: 183 kW (249 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 62 km

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.524 kg
Laadvermogen: 516 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 13 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW

Interieur
Interieurkleur: Lichtgrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 34 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,1 l/100km (1 op 90,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,645161290323 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 123 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): 12 maanden garantie: Bij dit voertuig is 12 maanden uitgebreide Autotrust garantie inbegrepen op de vraagprijs.
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie

Voertuig wordt geleverd met 12 maanden AutoTrust garantie, een servicebeurt en inspectie voor levering.

Deze Volkswagen Golf komt uit 2021 en kostte toen € 45.825,-. Deze geļmporteerde personenauto staat sinds 2024 op kenteken, is voorzien van een benzine én een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 110 kW (150 PK) en een cilinderinhoud van 1395 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 225 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 6,7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 1,1 liter per 100 km en hij weegt 1524 kg. De APK is geldig tot 23-03-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 125,58 per kwartaal.Stap in het zadel van ultieme prestaties en verfijnde luxe met deze adembenemende witte VW Golf GTE uit 2021. Met een krachtige 245 pk onder de motorkap en slechts 31000 km op de teller, is deze schoonheid klaar om elke rit naar een hoger niveau te tillen.

Geniet van het adembenemende uitzicht op de open weg onder het panoramadak terwijl je je laat omhullen door de ambiance van de binnenverlichting. Met de achteruitrijcamera en parkeersensoren manoeuvreer je moeiteloos door zelfs de krapste plekjes, terwijl het Distronic-systeem je helpt om veilig op koers te blijven tijdens lange ritten.

Of je nu zoeft over de snelweg of kronkelende wegen verkent, de VW Golf GTE biedt een ongeėvenaarde mix van kracht, stijl en technologie. Mis deze kans niet om achter het stuur te kruipen van deze prachtige wagen. Neem vandaag nog contact op en maak een proefrit om de ultieme rijervaring te beleven.

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij ZAZA CAR Deventer de specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin v

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie