Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE / 19 R-VELGEN / DEALER ONDERHOUDEN / RIJKLAAR
€ 26.450,-
Bouwjaar | 01-02-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 29.971 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-530-NF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 29.971 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-530-NF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Mulder |
Contactpersoon | Rick Mulder |
Adres | Twekkelerweg 139 |
Postcode | 7553 LV |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2919114 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automulderhengelo.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Auto Mulder biedt aan een bijna nieuwe, unieke Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE uit bouwjaar 2021 met slechts 29.971 km op de teller. Auto verkeerd in nieuwstaat en is voorzien van 4 Vredestein ALL-SEASON banden 3 maand oud rondom inclusief originele Volkswagen R-VELGEN. DEALER ONDERHOUDEN en nog voorzien van FABRIEKSGARANTIE! 2 sleutels en 2 laadkabels aanwezig (origineel). Voorzien van KERAMISCHE LAKVERZEGELING. Voor opties zie optielijst hieronder! INRUIL IS MOGELIJK!
Welkom bij Auto Mulder, hét adres waar u met een goed en vertrouwt gevoel uw nieuwe occasion kunt aanschaffen of eigen voertuig kunt onderhouden. Wij zijn een nuchter Hollands bedrijf met bijna 40 jaar ervaring in de autobranche. Bij ons staat de klant en de auto op nummer 1 en bent u geen nummer. Vakbekwaam en klantgericht te werk gaan staat bij ons hoog in het vaandel, inmiddels al drie generaties lang.
Voor onderhoud, reparatie en APK kunt u een afspraak inplannen van maandag tot en met vrijdag tussen 08:15 tot 17:30 en zaterdag tussen 09:00 tot 13:00. U kunt in overleg 7 dagen per week een afspraak plannen op een voor u gewenst moment. Voor het bezichtigingen van onze occasions of andere vragen kunt u vrijblijvend contact opnemen via 06-83488605 of 074-2919114.
Iedere auto wordt indien gewenst geleverd met een nieuwe APK en zonder bijkomende afleveringskosten! Eventuele garantie pakketten op onze gebruikte auto�s behoren tot de mogelijkheid.
Verder kunt u bij ons terecht voor:
- Zoekopdrachten
- Import van auto
- Private lease
- Financiering
- Occasions
- Taxatie
- Schade taxatie en reparatie
- Inkoop elk merk auto�s
- Nieuwe auto�s
- Garantie pakketten
- Accessoires
- Autotransport
- NAP (Nationale Auto Pas)
- Op naam zetten van bij ons gekochte occasion
Auto Mulder Hengelo
Twekkelerweg 139
7553 LV Hengelo
info@automulderhengelo.nl
- Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend -
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.