Renault Trafic 1.6 DCI T29 L2H1 DC 5P COMFORT Dubbel Cabine Navi Imperial

€ 17.899,-

Bouwjaar 01-11-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 88.910 km
Deuren -
Kenteken V-033-TK
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Renault Trafic 1.6 DCI T29 L2H1 DC 5P COMFORT Dubbel Cabine Navi Imperial


€ 17.899,-

Algemeen

Bouwjaar 01-11-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 88.910 km
Deuren -
Kenteken V-033-TK
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autocentrum Cents BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Brink 58
Postcode 7731 TG
Plaats Ommen
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)529 - 469900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 82890561 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.cents.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

17899 is excl BTW prijs incl BTW is 21657,79


De door ons genoemde communicatieadviesprijzen zijn inclusief onvermijdbare kosten nodig voor aflevering van de auto, getoonde verkoopprijzen van onze occasions zijn op basis van "Zo Mee" , als omschreven en gezien. Optionele pakketten of uitrusting zijn altijd de keuze van de consument en kunnen desgewenst tegen meerprijs geleverd worden.

Autocentrum Cents biedt tegen meerprijs een Bovag afleverpakket aan voor occasions met extra bijbehorende services:

Bovag afleverpakket ? 895,-
• 6 maanden BOVAG Garantie
• Complete reinigingsbeurt binnen en buiten
• Nieuwe APK keuring
• Onderhoud volgens schema
• ? 25,00 brandstof
• Nieuwe Mattenset
• Cents My Renault plus pas (vele gratis diensten voor 1 jaar voor Renault en Dacia)

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie