Renault Trafic 1.6 dCi T29 L1H1 Comfort > trekhaak/navi/cruise/bluetooth/goed onderhouden...

€ 12.650,-

Bouwjaar 09-01-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 159.501 km
Deuren 4
Kenteken V-092-KZ
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T29 L1H1 Comfort > trekhaak/navi/cruise/bluetooth/goed onderhouden...


€ 12.650,-

Algemeen

Bouwjaar 09-01-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 159.501 km
Deuren 4
Kenteken V-092-KZ
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Combi
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Koningsspil 1
Postcode 7773 NJ
Plaats Hardenberg
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)523 - 271318 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocombi.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: mrt 2016 - jul 2019
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 166 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 500 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.700 kg
Laadvermogen: 1.260 kg
GVW: 2.960 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): COMBI Basis Pakket- Bedrijfswagens: Dit pakket is bij de vraagprijs inbegrepen. Bij ons als BOVAG autobedrijf kunt u rekenen op kwaliteit en betrouwbaarheid. Daarom is elke auto bij aflevering standaard voorzien van: - BOVAG 40- puntencheck - Minimaal 6 maanden APK - Tenaamstelling - 1/4 gevulde brandstoftank - Vloeistoffen controle - Poetsbeurt

Deze Renault Trafic is de perfecte bedrijfsbus voor al uw bedrijfsactiviteiten. Met zijn krachtige 122 pk motor en soepele rijprestaties biedt hij alles wat u nodig hebt.

Deze bus is uitgerust met veel handige en comfortabele opties, waaronder:

Cruise control: Maakt lange ritten comfortabeler en helpt vermoeidheid te verminderen.

Trekhaak: Ideaal voor het vervoeren van extra lading of aanhangers.

Navigatiesysteem: Brengt je moeiteloos naar elke bestemming.

Airconditioning: Zorgt voor een aangename temperatuur in het interieur, ongeacht het weer.

Armsteun en lendensteun: Biedt extra comfort tijdens lange ritten.

Parkeersensor achter: Vergemakkelijkt het inparkeren en manoeuvreren in krappe ruimtes.

Bluetooth-connectiviteit: Hiermee kun je handsfree bellen en je favoriete muziek streamen.

Deze Renault Trafic verkeert in een nette staat en is goed onderhouden, zodat je met een gerust hart de weg op kunt gaan.
Of je nu materialen moet vervoeren of gewoonweg behoefte hebt aan een ruime en veelzijdige bedrijfsbus, dan is deze Renault Trafic de perfecte bedrijfswagen voor u.

Wilt u deze bus graag met betimmering, trekhaak of imperiaal ? Dat is mogelijk zie hieronder de vanaf prijzen incl. montage (ex.BTW).
Laadvloer 495,-
Betimmering 795,-
Imperiaal 1230,-
Sidebars 650,-

Ook kunnen wij diverse aanpassingen voor u uitvoeren; monteren van deuren, dakspoilers, betimmering, achteruirijcamera's, trekhaken, sidebars etc.

Wij kijken ernaar uit om u te helpen bij het realiseren van uw ideale bedrijfswagen. Heeft u interesse of vragen over deze bus? Neem dan vandaag nog contact met

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie