Dacia Spring Expression - Demo - ¤ 2000,- Subsidie -

€ 18.750,- incl. BTW

Bouwjaar 27-06-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 1.745 km
Deuren 5
Kenteken T-080-JB Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 33 kW (45 pk)

Dacia Spring Expression - Demo - ¤ 2000,- Subsidie -


€ 18.750,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 27-06-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 1.745 km
Deuren 5
Kenteken T-080-JB Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 33 kW (45 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Munsterhuis Renault Hengelo
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Goudstraat 31-49
Postcode 7554 NG
Plaats Hengelo Ov
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)74 - 2430055 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.munsterhuis.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jun 2022 - 2024

Technische informatie
Koppel: 125 Nm

Aandrijving
Actieradius: 230 km

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 19,1 s
Topsnelheid: 125 km/u

Maten
Wielbasis: 242 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 912 kg
Laadvermogen: 388 kg
GVW: 1.300 kg

Accu
Accu: 26 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7 kW, 63 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 49 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 30 kW, 170 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 42 minuten

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,9 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 295): Munsterhuis Garantiepakket A: Munsterhuis Standaard Aflevering t.w.v. €295,- - Wettelijke garantie - APK van minimaal 12 maand - Technische inspectie & vloeistof controle - Wassen & stofzuigen van de auto - Kwart tank aan brandstof - Onvermijdbare kosten zoals legeskosten & tenaamstellingskosten
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK

Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 25.46 kWh
Ingeschatte actieradius: 173 km
Ingeschat verbruik: 16.3 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 171 km
Actieradius praktijk winter: 147 km
Verbruik praktijk zomer: 16.05 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 19.22 kWh/100km

* Demo * Vraag naar de actuele kilometerstand en de beschikbaarheid *

Op onze occasions bieden wij verschillende Occasion Garantiepakketten aan, zodat jij altijd zonder zorgen de weg op gaat met jouw nieuwe aanwinst. Je kunt bij deze occasion kiezen uit:
Munsterhuis Garantiepakket A t.w.v. €295,- of Munsterhuis Garantiepakket A1 t.w.v. €395,-. De inhoud van deze pakketten tref je aan op de laatste afbeelding van deze advertentie. Vraag onze verkoopmedewerkers naar de voorwaarden en mogelijkheden.

Voor meer informatie, een proefrit of een vrijblijvende offerte op maat kun je gerust contact met ons opnemen via de contactgegevens. Je bent van harte welkom bij Autobedrijf Munsterhuis, al meer dan 60 jaar een gevestigde naam in Twente.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Spring | Beter. Betaalbaar.

De Dacia Spring heeft een duidelijk doel: elektrisch rijden zo betaalbaar mogelijk maken. Behalve met de prijs wil de Spring ook met de kwaliteiten verleiden tot elektrisch rijden. Daarom is de Spring aangepast voor modeljaar 2024. Autozine maakte alvast kennis met de vernieuwde Spring in een fotostudio in Parijs.

Autotest | Dacia Spring Beter. Betaalbaar.

De Dacia Spring is een voordelige elektrische auto. Vanaf 2024 is de uitstraling volwassen en de uitrusting rijk, waarmee de Spring minder als een budgetauto voelt en nog meer als een slimme keuze.

Plus

  • scherpe prijs
  • minder budget-gevoel vanaf modeljaar 2024
  • doordachte ergonomie

Min

  • smal interieur
  • matige score EuroNCAP crashveiligheid

Conclusie

De Dacia Spring wil het publiek verleiden tot elektrisch rijden met de prijs en de kwaliteiten. Daarom is de kleine Dacia vernieuwd voor modeljaar 2024. Het nieuwe uiterlijk geeft de Spring een minder aandoenlijke en veel zelfverzekerdere uitstraling, waardoor het gevoel van "budgetauto" ook sterk is verminderd. Datzelfde geldt voor het interieur, dat dankzij een nieuwe indeling en nieuwe materialen een veel volwassener uitstraling heeft gekregen.

De uitrusting is rijker geworden. Deels omdat Dacia profiteert van nieuwe technische ontwikkelingen van moederbedrijf Renault, deels omdat de Europese Unie dat vanaf 2024 verplicht. Het weggedrag zou zijn verbeterd met een nieuwe besturing en op maat gemaakte banden. Geheel terecht zijn de batterij en elektromotor ongewijzigd. De actieradius is en blijft voldoende. Met de 45 pk motor is de Spring vooral een stadsauto, met de 65 pk motor vormt ook de snelweg geen probleem.

Het belangrijkste is echter: ondanks alle verbeteringen is de prijs nauwelijks gewijzigd. Kortom: de Spring is beter en betaalbaarder geworden!

Deel deze advertentie