Bouwjaar | 15-06-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 21.791 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-120-TV Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 33 kW (45 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-06-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 21.791 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-120-TV Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 33 kW (45 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Broekhuis |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broekhuisweg 5 |
Postcode | 7665 TW |
Plaats | Albergen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 442318 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.broekhuis-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2021 - mei 2022
Referentienummer: V22483
Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Actieradius: 230 km
Acceleratie (0-100): 19,1 s
Topsnelheid: 125 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 373 x 158 x 151 cm
Wielbasis: 242 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 912 kg
Laadvermogen: 388 kg
GVW: 1.300 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 139 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Schade: schadevoertuig (niet rijklaar)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Schade achterzijde, Airbags oke* Auto is rijdbaar maar schokbreker achter zit vast*
= Bedrijfsinformatie =
Openingstijden : Maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur, Zaterdags gesloten.
Whatsapp(only) +316 298 787 75. Voor snelle en goede informatie over een voertuig, geniet bellen de voorkeur.
WWW.BROEKHUIS-AUTOS.NL voor EXTRA FOTO'S van deze auto en tevens ons onderdelenmagazijn online.
Wij verzorgen de complete exportdocumenten voor de auto-export, binnen en buiten de EU.
Reserveren kan alleen d.m.v. het maken van een aanbetaling.
Algemene voertuiggegevens zoals APK, WOK, brandstofverbruik en kentekenhistorie kunnen worden verkregen op www.rdw.nl.
KVK 06066057, Inzake de AVG verwijzen we naar onze website www.broekhuisautos.nl voor de privacy verklaring.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Spring | Beter. Betaalbaar.
De Dacia Spring heeft een duidelijk doel: elektrisch rijden zo betaalbaar mogelijk maken. Behalve met de prijs wil de Spring ook met de kwaliteiten verleiden tot elektrisch rijden. Daarom is de Spring aangepast voor modeljaar 2024. Autozine maakte alvast kennis met de vernieuwde Spring in een fotostudio in Parijs.
De Dacia Spring is een voordelige elektrische auto. Vanaf 2024 is de uitstraling volwassen en de uitrusting rijk, waarmee de Spring minder als een budgetauto voelt en nog meer als een slimme keuze.
Plus
- scherpe prijs
- minder budget-gevoel vanaf modeljaar 2024
- doordachte ergonomie
Min
- smal interieur
- matige score EuroNCAP crashveiligheid
Conclusie
De Dacia Spring wil het publiek verleiden tot elektrisch rijden met de prijs en de kwaliteiten. Daarom is de kleine Dacia vernieuwd voor modeljaar 2024. Het nieuwe uiterlijk geeft de Spring een minder aandoenlijke en veel zelfverzekerdere uitstraling, waardoor het gevoel van "budgetauto" ook sterk is verminderd. Datzelfde geldt voor het interieur, dat dankzij een nieuwe indeling en nieuwe materialen een veel volwassener uitstraling heeft gekregen.
De uitrusting is rijker geworden. Deels omdat Dacia profiteert van nieuwe technische ontwikkelingen van moederbedrijf Renault, deels omdat de Europese Unie dat vanaf 2024 verplicht. Het weggedrag zou zijn verbeterd met een nieuwe besturing en op maat gemaakte banden. Geheel terecht zijn de batterij en elektromotor ongewijzigd. De actieradius is en blijft voldoende. Met de 45 pk motor is de Spring vooral een stadsauto, met de 65 pk motor vormt ook de snelweg geen probleem.
Het belangrijkste is echter: ondanks alle verbeteringen is de prijs nauwelijks gewijzigd. Kortom: de Spring is beter en betaalbaarder geworden!