Bouwjaar | 17-07-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 165.822 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TS-030-H Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-07-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 165.822 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TS-030-H Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Gear Up Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oosterstraat 325 |
Postcode | 7532 SP |
Plaats | Enschede |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Website | www.gearup-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,6 s
Topsnelheid: 161 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 402 x 175 x 153 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 950 kg
Laadvermogen: 520 kg
GVW: 1.470 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 525 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
Prijs €1.999
Km stand 165.822
Bouwjaar 2009
Origineel Duits geleverde Dacia Sandero uit 2009 met Nationale Auto Pas (NAP) Rapport uitgerust met, Airco, Centrale Vergrendeling, Elektrische Ramen, Radio/CD, Isofix, Onderhoudsboekje en 2 Sleutels
Gebruikssporen zie foto's
= Bedrijfsinformatie =
Wij rekenen géén afleverkosten en adverteren tegen all-in prijzen!
Voor meer info bel of app op telefoonnummer: 06-81984649
De vermelde prijs is een internet meeneemprijs. Garantie altijd tegen meerprijs. Wilt u langskomen dan vragen wij u om ons te bellen/appen voor een afspraak, zodat u zeker weet dat de auto waar u geïnteresseerd in bent nog beschikbaar is.
Gear Up Automotive
Oosterstraat 325
7532SP ENSCHEDE
Tel: 0681984649
E-mail: bas@gearup-automotive.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Sandero | Een beetje speciaal
Het merk Dacia staat voor eenvoud en scherpe prijzen. Van alle Dacia's is de Sandero het meest nuchtere model, want het is geen ruimtewonder of terreinwagen, maar een conventionele hatchback. En toch is er nu een speciale versie van de Sandero! Maak kennis met de "Sandero Stepway".
De Dacia Sandero is er nu ook als Stepway. Dat maakt deze nuchtere auto toch speciaal. De Bi-Fuel uitvoering maakt het rijden, ten koste van de prestaties, nog voordeliger dankzij LPG.
Plus
- scherpe prijs
- lage gebruikskosten dankzij Bi-Fuel LPG
- prima rijeigenschappen
Min
- hinderlijke fluittoon van motor
- schel geluid audiosysteem
- matige prestaties / souplesse op LPG
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Sandero blijft trouw aan het concept van de voorgaande versies. De Sandero biedt alles wat nodig is en niet meer dan dat. Daarom is de Sandero niet alleen voordelig, maar zelfs de meest nuchtere en verstandige auto die er op dit moment te koop is. Immers, de wegligging is prima, de prestaties zijn voldoende, de ruimte is goed en de uitrusting is adequaat.
En toch zijn er aanvullingen op het aanbod! Door te kiezen voor LPG kan flink worden bespaard op brandstof. Dit gaat ten koste van de prestaties en de souplesse. Gaandeweg went dat echter. Daarnaast is de Sandero er voortaan als avontuurlijk aangeklede Stepway en rijk uitgeruste Extreme. Deze aankleding is onderscheidend, zonder extravagant te worden. De extra aankleding is zinvol, maar niet overdadig. Kortom: als Stepway is de Sandero een beetje speciaal en nog altijd broodnuchter en uiterst verstandig.