Bouwjaar | 14-03-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.196 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 3-TKZ-75 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-03-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.196 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 3-TKZ-75 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohandel en Carcleaning Reis |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Saffierstraat 14 |
Postcode | 7554 TG |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24979643 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.013 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 555 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4494 x 1733 x 1550 cm
Wielbasis: 263 cm
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
MOTORISCH TECHNISCH IN GOEDE STAAT
AIRCO
NAVIGATIE
TREKHAAK
CRUISE CONTROL
PARKEER SENSOREN ACHTER
NIEUW APK
VOORBANDEN NIEUW
PRIJS : € 4990,-
= Bedrijfsinformatie =
!!!! FINANCIERING MOGELIJK VANAF € 2500,- !!!!
WIJ HANTEREN MEENEEMPRIJZEN ZONDER GARANTIE. EVENTUEEL IS DIT IN OVERLEG TEGEN MEERPRIJS
MOGELIJK. ( NIET BIJ ALLE AUTO,S VAN TOEPASSING)
ONZE OPENINGSTIJDEN ZIJN VAN 9:00 TOT 18:00 UUR OP WERKDAGEN, ZATERDAGS VAN 10:00 TOT 16:00 , ZONDAGS OP AFSPRAAK !
WIJ KUNNEN ALLE EXPORT FORMALITEITEN VOOR U DOEN.
WE CAN MAKE ALL THE EXPORT DOCUMENTS FOR YOU./SHIPPMENT TO. AND TRANSPORT.
WIR MACHEN ALLE EXPORTPAPIEREN VOR IHNEN.
VA PUTEM ARANJA DOCUMENTELE DE EXPORT.
MES GALIME SUTVARKYTI JUSU EKSPORTO DOKUMENTUS.
IHRACAT KAGITLARINIZI DÜZENLEYEBILIR.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Logan MCV | Meer van hetzelfde
Eigenlijk kan een test van de Logan MCV heel kort zijn: wie de meeste ruimte voor het minste geld zoekt, moet bij Dacia zijn. Alhoewel merkbaar is waarop is bezuinigd, is de auto zijn geld meer dan waard. Toch is er reden om nu iets uit te weiden omdat de auto een facelift onderging. Misschien biedt Dacia nu nog meer voor hetzelfde geld?
De Dacia Logan MVC heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. De wijzigingen zijn minimaal (moderner front), waardoor dit ruimtewonder onverminderd waar voor zijn geld biedt.
Plus
- veel ruimte voor weinig geld
- prima prestaties, laag verbruik
Min
- merkbaar bezuinigd
- te lage hoofdsteunen achterin
Conclusie
De verschillen zijn minimaal en daarom was een week lang testrijden misschien wat overdreven. De facelift voor modeljaar 2017 betreft slechts een nieuw front, een nieuwe kleur en kleine wijzigingen aan de uitrusting.
Het weggedrag blijft hetzelfde, namelijk minder dan gemiddeld maar gezien de prijs nog altijd ruim voldoende. De TCe 90 motor was goed en blijft goed, levert voldoende prestaties en is ook in de praktijk echt zuinig.
Juist omdat de aanpassingen minimaal zijn, biedt de Logan MCV nog steeds heel veel auto voor heel weinig geld. Dat mag dan meer van hetzelfde zijn, maar is dat niet precies waar het om draait bij Dacia?