Bouwjaar | 22-06-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 128.170 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 78-RLN-8 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-06-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 128.170 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 78-RLN-8 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Leka |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoogeveenseweg 2B |
Postcode | 7776 RP |
Plaats | Slagharen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)523 - 681370 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfleka.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R16
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 182 x 163 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.710 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 615 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 165 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Deze Dacia Duster komt uit 2011, werd geleverd van 01-03-2010 tot 31-01-2014 en kostte toen € 15.885,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2011 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 77 kW (105 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 165 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,1 liter per 100 km en hij weegt 1135 kg. De APK is geldig tot 27-11-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 144,58 per kwartaal.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Duster | Werkpaard op budget
Dacia heeft een duidelijk doel: auto's zo voordelig mogelijk aanbieden. Dat is al een hele kunst als het standaard personenauto's betreft. Het aanbieden van een voordelige terreinwagen is een nog veel grotere uitdaging! Toch biedt Dacia met groot succes de Duster aan en die is voor modeljaar 2022 aangepast. Is dit werkpaard nu een nog slimmere keuze geworden?
De Dacia Duster is een functionele terreinwagen waarbij alles is gericht op een lage prijs. Dankzij aanpassingen voor modeljaar 2022 is de Duster rijker uitgerust en voordeliger per kilometer.
Plus
- scherpe prijs
- ruim en praktisch
- ook vaardig in het terrein
Min
- verbruik loopt sterk op in de stad
- ondanks facelift merkbaar van een vorige generatie
Conclusie
Is de Dacia Duster na de facelift voor modeljaar 2022 een nog scherper aanbod dan voorheen? Ja en nee. De Duster is ontegenzeglijk verbeterd, maar ondertussen is de wereld veranderd. Met de komst van elektrische auto's, en Dacia's eigen Spring in het bijzonder, is het mogelijk om nog veel voordeliger een SUV te rijden dan met de Duster. Bovendien zijn de recent geïntroduceerde Sandero en Jogger merkbaar van een latere generatie en die modellen zijn daarom superieur in weggedrag en bouwkwaliteit.
Dat gezegd hebbende, is de Duster voor modeljaar 2022 wel degelijk verbeterd. De combinatie van een gunstigere stroomlijn, banden met lage rolweerstand, een moderne automaat en een verfijnde motor zorgen voor een lager verbruik en meer comfort. De uitrusting is compleet en alhoewel de Duster eenvoudig is, is de auto nooit armoedig. Sterker nog: juist omdat zaken vaak eenvoudiger zijn dan gebruikelijk, zijn ze ook eenvoudiger te bedienen. En bij een echt werkpaard dat dagelijks aan het werk wordt gezet is dat een belangrijke meerwaarde.