Bouwjaar | 11-08-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 174.014 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-088-HN |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
€ 9.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 11-08-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 174.014 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-088-HN |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Michel Brink Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Raalterweg 81D |
Postcode | 8124 AC |
Plaats | Wesepe |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22316984 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 169 km/u
Maten
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.260 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.795 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 106 per kwartaal
Michel Brink Auto's is een erkend autobedrijf, wat al meer dan 35 jaar actief is in de autobranche En zich gespecialiseerd heeft in de in- en verkoop van gebruikte personenauto's bedrijfswagens en Motoren .
Hierbij bieden wij aan:
Dacia Duster 1.5 dCi 4x2 Série Limitée BlackShadow
Apk keuring Geldig t/m 2025
Orginele Sleutels Aanwezig
Onderhouds Boekjes Aanwezig
Nationale Auto Pas Aanwezig NAP
Nationale Auto Pas Informatie over Nationale Auto Pas
De zekerheden van de Nationale Auto Pas:
Van deze auto is de kilometerteller historie bekend bij de Nationale Auto Pas
De vermelde kilometerstand in deze advertentie is logisch verklaarbaar
Inruil van Uw Auto mogelijk
Wij zij een Erkend RDW Bedrijf
Afgifte Vrijwaringsbewijs van u Auto
Tenaamstelling Voertuig Kentekenbewijs
Tenaamstelling 7 Dagen per week van 0.800 t/m 23.00 Uur
Lid van de Nationale Auto Pas
MICHEL BRINK AUTO'S
Telefonisch Bereikbaarheid : U kunt ons 7 Dagen per week
Telefonisch bereiken Van 08.00 Uur tot 23.00 Uur
( 0ok op Zondag bellen voor een afspraak mogelijk)
Bel ons voor u vertrekt dit om een teleurstelling te voorkomen dat de Auto Verkocht of Gereserveerd is.
U bent van harte welkom bij:
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld
De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.
Plus
- voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
- scherpe prijs
- ruim en functioneel
Min
- navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
- roffelend geluid TCe 130 motor
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.
Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.
De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.