Dacia Duster 1.3 TCe Tech Road | CLIMA | 360 CAMERA | 1500 KG TREKGEWICHT |

€ 17.400,-

Bouwjaar 28-05-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 65.160 km
Deuren 5
Kenteken Z-992-LX Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Dacia Duster 1.3 TCe Tech Road | CLIMA | 360 CAMERA | 1500 KG TREKGEWICHT |


€ 17.400,-

Algemeen

Bouwjaar 28-05-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 65.160 km
Deuren 5
Kenteken Z-992-LX Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Wolves
Contactpersoon Gerrit Jan Steunenberg
Adres Reggesingel 95
Postcode 7462 XA
Plaats Rijssen
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)548 - 520333 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragewolves.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R17
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 191 km/u

Maten
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.209 kg
Laadvermogen: 553 kg
GVW: 1.762 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 895): Afleverpakket Premium
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); 12 maanden BOVAG garantie, 12 maanden Vakgarage Pechhulp Europa, Gratis tenaamstelling, Minimaal 12 maanden APK, Onderhoudsbeurt volgens schema, Reiniging exterieur, Reiniging interieur

Hartelijk dank voor uw interesse in deze occasions, wij vinden het fantastisch dat uw deze auto bij ons gevonden heeft. Heeft u vragen over deze auto of de beschikbaarheid, neem dan gerust contact op met onze verkoper Gerrit Jan. Hij is te bereiken op: 0548 - 52 03 33 of via Whats App op het nummer: 0548 - 52 03 33.

De prijs voor deze occasion is inclusief kosten voor tenaamstelling en een geldige APK.

Wilt u graag meer zekerheid en garantie, kies dan voor ons optionele afleverpakket:
- Gratis tenaamstelling
- Minimaal 12 maanden APK
- Reiniging exterieur
- Reiniging interieur
- 12 maanden BOVAG garantie
- 12 maanden Vakgarage Pechhulp Europa
- Onderhoudsbeurt volgens schema

Ons optionele afleverpakket Premium kost € 895,-.

= Bedrijfsinformatie =

Vakgarage Wolves is een universeel autobedrijf gespecialiseerd in de verkoop van betrouwbare gebruikte auto's. Wij zijn een familiebedrijf met sterke wortels in de regio en een lange Opel historie. Bij ons bent u ook op het juiste adres voor reparaties, onderhoud en schadeherstel. Sinds september 2017 zijn wij aangesloten bij de stichting Vakgarage.

Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Graag verwelkomen wij u in Rijssen bij Vakgarage Wolves!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie