Bouwjaar | 08-07-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 193.612 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-903-NH Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-07-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 193.612 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-903-NH Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nieuwenhuijse Zwolle |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kleefstraat 1 |
Postcode | 8028 PR |
Plaats | Zwolle |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 4558888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nieuwenhuijse.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2013 - 2017
Technische informatie
Koppel: 440 Nm
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 464 x 189 cm
Wielbasis: 277 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.701 kg
Laadvermogen: 804 kg
GVW: 2.505 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,7 mg/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 567 - € 594 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen):
- Used Car afleverpakket (€ 795 meerprijs):
- 12 maanden BOVAG-garantie
- Volledige controle
- Onderhoudsbeurt volgens schema
- Minimaal 1 jaar APK
- Volle tank
- Het in-en exterieur wordt professioneel gereinigd
- Volvo Assistance Card (wegenwachthulp Europa)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
Kwaliteit en functionaliteit zijn eigenschappen van iedere Zweedse auto. Zo ook van deze Volvo XC60, die is geleverd in 2015 en die 234600 kilometer op de teller heeft staan. Met zijn dieselmotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Een lederen interieur staat al decennia voor stijl en klasse. Ook bij deze Volvo XC60. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! Het elektrisch bediende glazenpanorama dak zorgt voor licht en gevoel van ruime. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Xenonverlichting zorgt voor een krachtige en heldere lichtbundel. Bij de rijke uitrusting horen ook 20 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen en verstelbare lendensteunen.
U ziet geen paaltje meer over het hoofd dankzij de achteruitrijcamera. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Geen betere plek om naar goede muziek te luisteren dan in de auto. Daarom treft u hier het high performance audiosysteem aan! Onbedoeld snijden na het inhalen gebeurt niet meer, dankzij de achteropkomend verkeer waarschuwing. Dankzij electronic climate control is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Ook dashboard met spraakbediening, navigatiesysteem met harde schijf, sportstuur met schakelpaddels, regensensor, cruise control en dvd-systeem zijn aan boord.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Fijne optie, die hill hold control. U mag ook automatische hellingproef zeggen. Want dat is het. Geen millimeter achteruit rollen bij het wegrijden. Autorijden wordt steeds ma
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.