Bouwjaar | 15-01-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 107.120 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-938-TL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 222 kW (302 pk) |
€ 42.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 15-01-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 107.120 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-938-TL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 222 kW (302 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | te Wierik Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vermeerstraat 7A |
Postcode | 7731 SM |
Plaats | Ommen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23474082 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.v70.nu |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 223 kW (303 PK)
Vermogen elektromotor(en): 65 kW (88 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 55 km
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 245/45 R21
Acceleratie (0-100): 5,5 s
Topsnelheid: 230 km/u
Accu: 12 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 190 x 166 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.039 kg
Laadvermogen: 621 kg
GVW: 2.660 kg
Max. trekgewicht: 2.100 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 55 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2 l/100km (1 op 50,0)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 21,090909090909 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 332 - € 377 per kwartaal
In nieuwstaat verkerende XC60 T8 in de mooie R-Design uitvoering
Alle boekjes compleet en volledig dealer afgestempeld!
Geen deuken of krassen, interieur ook als nieuw
Dit is de meeneem-prijs!
Afleverbeurt + APK voor €695
Te Wierik auto's is gespecialiseerd in Volvo
HET adres voor voordelig onderhoud van uw Volvo
Ook voor onderdelen, zowel nieuw als gebruikt!
Te Wierik auto's
Vermeerstraat 7a in Ommen
WWW.V70.nu / tewierikautos@gmail.com
06-23474082
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.