Bouwjaar | 20-06-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 12.068 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-521-PX Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 145 kW (197 pk) |
€ 55.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-06-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 12.068 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-521-PX Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 145 kW (197 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Slots BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ootmarsumsestraat 161 |
Postcode | 7634 PP |
Plaats | Tilligte |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)541 - 221231 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoslots.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 145 kW (197 PK)
Vermogen elektromotor(en): 10 kW (14 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 255/40 R21
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 190 x 166 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.769 kg
Laadvermogen: 631 kg
GVW: 2.400 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal
Deze auto is voorzien van een Heico Frontpakket + Heico gaspedaaltuning.
= Bedrijfsinformatie =
IN DE ZOMERMAANDEN KUNNEN DE AUTO'S DIE BUITEN STAAN VUIL ZIJN I.V.M. DE OMSTAANDE BOMEN. WIJ WILLEN GRAAG BIJ BEZICHTIGING DE AUTO GOED AAN U PRESENTEREN, MAIL OF BEL VOORAF VOOR BEZICHTIGING DAN WASSEN WE DE AUTO GRAAG VOOR U. Prijzen zijn rijklaar inclusief een afleverbeurt, Poetsen, geldige APK Keuring. Mocht het zo zijn dat de auto binnenkort toe is aan een nieuwe distributieriem dan bespreken we de eventuele kosten bij aankoop van de auto. Al onze auto's zijn op een juiste kilometerstand in het Nationale Auto Pas systeem gecontroleerd. Inruilen van uw huidige auto is geen probleem. Wij adverteren uitsluitend met de juiste km-standen en bouwjaren.
Voor meer informatie bel gerust, of kom eens vrijblijvend kijken wat de mogelijkheden zijn.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.