Bouwjaar | 01-09-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.651 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 53-GXP-4 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-09-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.651 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 53-GXP-4 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf S. van der Veen |
Contactpersoon | Stephan van der Veen |
Adres | Albert Einsteinstraat 9 |
Postcode | 7442 DK |
Plaats | Nijverdal |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)548 - 612471 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.svanderveen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Ontdek deze Volvo C30. Topcomfort, veiligheid van wereldklasse en elegant Scandinavisch design. Betreft een C30 Sport 1.8 benzine met diverse opties.
Tot de uitrusting behoren onder andere: 17 inch Spartacus velgen, Dakspoiler, Mistlampen voor, Electronic Climate Control, Cruise control met bediening vanaf stuurwiel, Audiobediening in stuurwiel, High Performance Audio met 8 High Performance luidsprekers, Bluetooth Handsfree System, Aluminium inleg, Pookknop met aluminium inleg, Sportstuurwiel met aluminium inleg, Side Impact Protection System, Isofix bevestigingen zitplaatsen achter, Automatische portiervergrendeling tijdens het rijden, Elektrisch bedienbare portierruiten, Tunnelconsole met opbergvak onder rol-jalouzie, Opbergvak onder armsteun, In hoogte verstelbare bestuurdersstoel.
Verkoop prijs is inclusief kosten rijklaar maken ter waarde van 895,- euro, de Volvo krijgt hiervoor 6 maanden garantie, onderhoudsbeurt volgens schema, service 2.0 software update, APK en 1-jaar Volvo Assistance (pechhulp in heel Europa). Let op: Deze Volvo rijdt momenteel in ons eigen wagenpark. Wilt u graag een proefrit maken? Laat het ons vooraf even weten, dan staat deze auto voor u klaar. Dit voorkomt teleurstelling en wij verzorgen het met plezier!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo C30 | Mooi zuinig
De Volvo C30 is een succes. Dit instapmodel van Volvo heeft een compleet nieuw publiek aan weten te trekken dat zich tot voor kort niet aangetrokken voelde tot het degelijke, "vierkante" imago van Volvo. Om nog beter te benadrukken dat de C30 meer is dan een hippe driedeurs versie van een bestaand model, is het uiterlijk aangepast. Bovendien is de extra zuinige "DRIVe"-versie nog efficiënter geworden. Tijd voor een hernieuwde kennismaking.
De Volvo C30 heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2010. Het aangepaste uiterlijk doet de auto goed. Dankzij DRIVe is de C30 extra zuinig en plezierig om te rijden.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- zeer veilig
- prima prestaties, laag verbruik
Min
- DRIVe-uitvoering mag geen aanhanger trekken
- lastige instap naar achterbank
- wel zuinig, maar niet zuinig genoeg voor belastingvrijstelling
Conclusie
De Volvo C30 heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2010. Dankzij een nieuw aangezicht onderscheidt de C30 zich nadrukkelijker van de brave S40 en V50, waar hij technisch gezien van is afgeleid. Het uitrustingsniveau is gelijk gebleven, waarbij veiligheid nog altijd voorop staat. Ondanks alle aanpassingen zijn de prijzen verlaagd.
De rijeigenschappen zijn gelijk gebleven en dat is terecht. Ook vier jaar na introductie kan de C30 zich probleemloos meten met de concurrentie. Alleen het extra zuinige DRIVe-model is dankzij diverse verfijningen nog zuiniger geworden, zonder daarbij in te leveren op de prestaties of het rijplezier. Kortom: mooi én zuinig.