Volkswagen Tiguan 2.0 TDi 190PK 4MOTION R-LINE - VAN - GRIJS KENT. - PANO. - LEDER
€ 30.900,-
Bouwjaar | 01-06-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 88.493 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VW-TI-GB |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.000 cc |
Vermogen | 140 kW (191 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 88.493 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VW-TI-GB |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.000 cc |
Vermogen | 140 kW (191 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Temminghoff |
Contactpersoon | Rino Temminghoff |
Adres | Bouwstraat 1 |
Postcode | 7483 PE |
Plaats | Haaksbergen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 5724121 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.temminghoff.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
WHATSAPP ONS OP 053-5724121. PRIJS EX. BTW - INCL. 12 MAANDEN CARGARANTIE. Zeer rijk uitgeruste VW Tiguan 2.0 TDi 190PK 4-motion Van uitvoering (grijs kenteken). O.a. v.v. lederen bekleding - sportstoelen - bestuurdersstoel el. verstelbaar met memory - stoelverwarming - multifunctioneel lederen sportstuur - adaptieve cruise control - lane assist - side assist - automatische airconditioning - panoramadak - pdc - achteruitrijcamera - el. achterklep - wegklapbare trekhaak - lichtmetalen velgen. OPTIONEEL AFLEVERINGSPAKKET TEGEN MEERPRIJS 795,- VOOR 12 MAANDEN 24/7 MOBILITEITSSERVICE en een AFLEVERINGSBEURT. UW SPECIALIST in AUDI - VW - BMW - MINI - MERCEDES BENZ. Autobedrijf Temminghoff Bouwstraat 1 7483PE HAAKSBERGEN. Ons tel.nr.: 053-5724121 (OOK VOOR WHATSAPP!) . Informatie onder voorbehoud van vergissingen en tussentijdse verkoop.
Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.
Technische info
- Motor 2,0 L - 140 kW TDI
- Carrosserie: 4-deurs
- Wielbasis 2677 mm
- Aandrijvingstype: Vierwielaandrijving
- Transmissie 7 versnellingen - Dubbelkoppeltransmissie DSG
Kleur
(A1) 2T - Deep Black
(A2) 2T - Deep Black
(L1) LC9X -
(I1) BG - Titaanzwart
(PF) - Titaanzwart
(PM) N7D - Stoelbekleding van deelleder
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Tiguan | De gewone SUV
Volkswagen introduceert de derde generatie van de Tiguan. De eerste twee generaties waren zeer succesvol dankzij het veelzijdige karakter. De eerste kon zich daadwerkelijk redden in het terrein en was toch even nuchter als iedere andere Volkswagen. De tweede Tiguan voegde meer elektronica toe voor comfort en gemak. Wat heeft de derde generatie van de Tiguan aan nieuws te bieden?
De Volkswagen Tiguan is de meest nuchtere auto in zijn soort. Hier geen uiterlijk vertoon, geen innovatieve techniek en geen avontuur. De Tiguan is een moderne gezinsauto, maar volgens klassiek recept
Plus
- nuchter en vertrouwd
- relatief zuinige mild-hybrid aandrijving
- ruim en praktisch
Min
- bijna dagelijks melding over storing in sensoren
- Volkswagens eigen ID.4 is in ieder opzicht superieur (en voordeliger!)
Conclusie
Wat heeft de derde generatie van de Volkswagen Tiguan te bieden? Terwijl Volkswagen met de ID-modellen het uiterste van zijn kunnen toont, kiest het met de Tiguan voor het vertrouwde. Tegenover al het nieuwe en vooruitstrevende van de ID.4, is de Tiguan een nog behoudendere versie van het bestaande concept. De avontuurlijke alleskunner van weleer is een pure gezinsauto geworden. Het nieuws is beperkt tot een enkel ergonomisch foefje (de verlichting en de multi-functie knop). Daarbij zijn hybride-motoren nu standaard.
Na een week rijden is de conclusie daarom: er is niets mis met de Tiguan, maar de auto doet ook niets beter dan gemiddeld. Op geen enkele manier steekt de Tiguan boven de middelmaat uit. Dat klinkt misschien als een belediging, maar kenmerkt een auto die als de standaard kan worden gezien. En daar is de fabrikant opnieuw in geslaagd: de Tiguan is de gewone SUV van Volkswagen.