Volkswagen Tiguan 1.5 TSI DSG R-Line Black Panodak/Leer/20LM/ Trekhaak/Harman kard
€ 53.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 01-03-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 29.988 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VW-21-33 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Tiguan 1.5 TSI DSG R-Line Black Panodak/Leer/20LM/ Trekhaak/Harman kard
€ 53.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 29.988 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VW-21-33 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Henk Kuiper Autos |
Contactpersoon | H. Kuiper |
Adres | Achthoevenweg 22 |
Postcode | 7951 SK |
Plaats | Staphorst |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 462754 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.henkkuiper.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
DSG7 AUTOMAAT, Lederen bekleding "Vienna" en R-Line logo's en voorstoelen elektr. verstelbaar incl. memory, Panoramaschuifdak, Designpakket "Black style", Navigatiesysteem "Discover Media" incl streaming en internet , Harman Kardon Soundsysteem (480watt met 16 kanaal versterker) Virtueel dashboard plus, Key-Less incl alarm installatie, DAB+ digitale radio ontvangst, AppConnect draadloos (Apple Carplay en Andoid Auto), IQ Light LED Matrix koplampen met dynamisch knipperlicht en Light-assist, LED achterlichten met dynamisch knipperlicht, 20'' Lichtmetalen velgen "Suzuka" in zwart, Trekhaak met wegklapbare kogel, Park-assist (auto kan zelf inparkeren), Parkeersensoren voor en achter met optische weergave en achteruitrijcamera "Rear view", Elektr. bedienbare achterklep, 3 zones Climatronic, Spiegel pakket, Winterpakket met stoelverwarming voor en stuurverwarming, Licht en zichtpakket, ACC Adaptieve cruise control, Lane-assist met actieve rijstrook geleiding, Dode hoek-assist "side-assist", Front-assist, Uitparkeerhulp, Ambiente binnenverlichting meerkleurig, Driving Mode select, Aut. dimmende binnenspiegel raamloos, Gecoat glas vanaf middenstijl, Multifunctioneel stuur met schakelflippers, Verkeersborden herkenning, Warmtewerende vooruit, Cargo Pakket incl. plaats besparend reservewiel, Auto heeft een aanvullende fabrieksgarantie van 1 jaar max 90.000km, *** Prijs incl. afleveringsbeurt en garantie !!! ***...........BEKIJK MEER DAN 100 SPORTIEVE - EN JONG GEBRUIKTE AUTO S OP ONZE WEBSITE.........
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Tiguan | Het functioneert
De uitspraak luidt: "als het niet kapot is, repareer het dan niet". De Volkswagen Tiguan is al sinds 2016 een verkoopsucces. Vanwege de leeftijd is het tijd voor een verjongingskuur, maar gezien het succes brengt dit risico met zich mee. Hoe heeft Volkswagen de succesvolle SUV aangepast voor modeljaar 2021?
De Volkswagen Tiguan vanaf modeljaar 2021 is bedoeld voor wie alles graag bij het vertrouwde laat. De uitrusting is gemoderniseerd en verder is alles bij het oude gebleven: op alle punten goed.
Plus
- prima rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
- ruim en functioneel
Min
- weinig vernieuwend
- geen voordelen boven de Volkswagen ID.4
Conclusie
De Tiguan behoort wereldwijd tot de best verkopende modellen van Volkswagen en daarom is de verjongingskuur ("facelift") voor modeljaar 2021 uiterst voorzichtig aangepakt. De Tiguan was altijd een auto die het niet van extremen moet hebben, maar juist van een goede score op alle punten. Het doel was om dat evenwicht te behouden. Daarom is de Tiguan alleen bij de tijd gebracht waar dat echt nodig was, namelijk met de actieve veiligheid en het infotainment-systeem. Wie heel goed oplet ziet ook subtiele wijzigingen in de vormgeving.
De motoren en het onderstel zijn ongemoeid gelaten. Dit is mede gedaan met het oog op de komst van de ID.4. Met deze elektrisch aangedreven SUV richt Volkswagen zicht op klanten die het beste en het nieuwste zoeken. De Tiguan is juist bedoeld voor hen die alles liever bij het vertrouwde laten, zonder daarbij achter te lopen. Het functioneert, dus waarom wijzigen?