Volkswagen Tiguan 1.5 TSI 2X R-LIne navi clima camera led pdc 19 inch 150 pk
€ 36.900,-
Bouwjaar | 18-05-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 70.733 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-858-FT Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-05-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 70.733 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-858-FT Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Slag Auto's BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | de Bleek 1 |
Postcode | 7468 DK |
Plaats | Enter |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)547 - 381514 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.slagautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep 2020 - mei 2023
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 451 x 186 x 168 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.441 kg
Laadvermogen: 639 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 165 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Garantie 12 maanden
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Getoonde prijs is incl garantie en incl afleverkosten.
= Bedrijfsinformatie =
Slag Auto's heeft zich gespecialiseerd in Audi, Volkswagen, BMW en Mercedes, alle nodige gereedschappen voor deze merken zijn aanwezig.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Tiguan | Het functioneert
De uitspraak luidt: "als het niet kapot is, repareer het dan niet". De Volkswagen Tiguan is al sinds 2016 een verkoopsucces. Vanwege de leeftijd is het tijd voor een verjongingskuur, maar gezien het succes brengt dit risico met zich mee. Hoe heeft Volkswagen de succesvolle SUV aangepast voor modeljaar 2021?
De Volkswagen Tiguan vanaf modeljaar 2021 is bedoeld voor wie alles graag bij het vertrouwde laat. De uitrusting is gemoderniseerd en verder is alles bij het oude gebleven: op alle punten goed.
Plus
- prima rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
- ruim en functioneel
Min
- weinig vernieuwend
- geen voordelen boven de Volkswagen ID.4
Conclusie
De Tiguan behoort wereldwijd tot de best verkopende modellen van Volkswagen en daarom is de verjongingskuur ("facelift") voor modeljaar 2021 uiterst voorzichtig aangepakt. De Tiguan was altijd een auto die het niet van extremen moet hebben, maar juist van een goede score op alle punten. Het doel was om dat evenwicht te behouden. Daarom is de Tiguan alleen bij de tijd gebracht waar dat echt nodig was, namelijk met de actieve veiligheid en het infotainment-systeem. Wie heel goed oplet ziet ook subtiele wijzigingen in de vormgeving.
De motoren en het onderstel zijn ongemoeid gelaten. Dit is mede gedaan met het oog op de komst van de ID.4. Met deze elektrisch aangedreven SUV richt Volkswagen zicht op klanten die het beste en het nieuwste zoeken. De Tiguan is juist bedoeld voor hen die alles liever bij het vertrouwde laten, zonder daarbij achter te lopen. Het functioneert, dus waarom wijzigen?