Volkswagen Tiguan 1.5 TSI ACT Comfortline Business Pano | HUD | Stoelverw. | Virtual Cockpit
€ 28.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 26-01-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 115.673 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XJ-864-F Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.495 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Tiguan 1.5 TSI ACT Comfortline Business Pano | HUD | Stoelverw. | Virtual Cockpit
€ 28.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 26-01-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 115.673 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XJ-864-F Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.495 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Neplenbroek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Goorseweg 33 |
Postcode | 7478 BB |
Plaats | Diepenheim |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)547 - 388604 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfneplenbroek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt 2018 - dec 2019
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 58 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 461 x 186 x 165 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.420 kg
Laadvermogen: 670 kg
GVW: 2.090 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Velours
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Volkswagen Tiguan 1.5 TSI ACT Comfortline Business Pano | HUD | Stoelverw. | Virtual Cockpit
Specificaties
Merk Volkswagen
Model Tiguan
Bouwjaar 01-2019
Km. stand 115.673 Km
Kenteken XJ-864-F
Motorvermogen 150 pk (110kW)
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Kleur Grijs
Emissieklasse Euro 6
Technische details
Wegenbelasting € 194,00 p/kw
Vermogen (pk) 150 pk
Vermogen (kW) 110 kW
Ledig gewicht 1420 kg
Verbr. gecombineerd 6.20
Energielabel D
Opties en Extra's
19-inch360 camerasysteemAansluiting AuxAansluiting iPodAansluiting USBABSAchterbank neerklapbaar (gelijke delen)Achterbank neerklapbaar (ongelijke delen)achterbank verstelbaarAchteruitrijcameraAfstandsbediening Centrale DeurvergrendelingAirbag(s)AirconditioningAirconditioning achterinAudioAudiobediening op het stuurwielAutomatisch inparkeer systeemBagage afdekkingBluetoothBots herkenning systeemBots waarschuwing systeemBuitenspiegels in carrosseriekleurBuitenspiegels met instapverlichtingCentrale deurvergrendelingClimate controlClimate control (analoog)Climate control (digitaal)Climate control (L/R gescheiden)Cruise controlCruise control (adaptief)DAB+DagrijverlichtingDakrail (zilver)Digitaal dashboardECCEl. bedienbare ramen achterEl. bedienbare ramen voorEl. inklapbare buitenspiegelsEl. te openen kofferbakEl. verstelbare buitenspiegelsEl. verwarmbare bestuurdersstoelEl. verwarmbare passagiersstoelHandsfree bluetoothHead-up DisplayHoofdsteunenLED achterlichtenLederen bekledingLederen stuurwielLED koplampenLichtsensorLM-velgenMetallic LakMiddenarmsteun voorMistlampenMultifunctioneel stuurmultimedia scherm standaardNavigatie groot beeldschermPanoramadak (el. te openen)Parkeersensoren achterParkeersensoren voorPrivacy glassR-Line exterieurRadioRadio/CD spelerRegensensorRijbaanassistentieRuitenwisser achterSchuif-/kanteldak (elektrisch)Start/stop systeemStuurbekrachtigingVerstelbare lendesteun bestuurdersstoelVerstelbare lendesteun passagiersstoelVoetgangersveiligheidssysteemVoorstoelen in hoogte verstelbaarZwarte hemelbekleding
= Bedrijfsinformatie =
WA
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Tiguan | Het functioneert
De uitspraak luidt: "als het niet kapot is, repareer het dan niet". De Volkswagen Tiguan is al sinds 2016 een verkoopsucces. Vanwege de leeftijd is het tijd voor een verjongingskuur, maar gezien het succes brengt dit risico met zich mee. Hoe heeft Volkswagen de succesvolle SUV aangepast voor modeljaar 2021?
De Volkswagen Tiguan vanaf modeljaar 2021 is bedoeld voor wie alles graag bij het vertrouwde laat. De uitrusting is gemoderniseerd en verder is alles bij het oude gebleven: op alle punten goed.
Plus
- prima rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
- ruim en functioneel
Min
- weinig vernieuwend
- geen voordelen boven de Volkswagen ID.4
Conclusie
De Tiguan behoort wereldwijd tot de best verkopende modellen van Volkswagen en daarom is de verjongingskuur ("facelift") voor modeljaar 2021 uiterst voorzichtig aangepakt. De Tiguan was altijd een auto die het niet van extremen moet hebben, maar juist van een goede score op alle punten. Het doel was om dat evenwicht te behouden. Daarom is de Tiguan alleen bij de tijd gebracht waar dat echt nodig was, namelijk met de actieve veiligheid en het infotainment-systeem. Wie heel goed oplet ziet ook subtiele wijzigingen in de vormgeving.
De motoren en het onderstel zijn ongemoeid gelaten. Dit is mede gedaan met het oog op de komst van de ID.4. Met deze elektrisch aangedreven SUV richt Volkswagen zicht op klanten die het beste en het nieuwste zoeken. De Tiguan is juist bedoeld voor hen die alles liever bij het vertrouwde laten, zonder daarbij achter te lopen. Het functioneert, dus waarom wijzigen?