Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Automaat cam|ecc|acc|applecarplay|stoelverw.|lmv16
n.o.t.k.
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 28-06-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 46.077 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-502-TS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-06-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 46.077 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-502-TS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Rudie Wetering B.V. |
Contactpersoon | Rudie Wetering |
Adres | Hellendoornseweg, 24a |
Postcode | 8148 RH |
Plaats | Lemele |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)572 - 331309 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rudie-wetering.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Automaat cam|ecc|acc|applecarplay|stoelverw.|lmv16
- Kenteken: P-502-TS
- Merk: Volkswagen
- Model: T-Cross
- APK tot: 28-06-2025
- Tellerstand: 46077 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2019
- Transmissie: Automaat 7-Traps
- Kleur: grijs Metallic
- Kleurnaam: Limestone Grey Metallic Kleurcodeode:LA7N
- Bekleding: Stof
- Motorinhoud: 999 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: DKR
- Vermogen: 85 kW / 116pk
- Ledig gewicht: 1170 kg
- Max. trekgewicht: 1100 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
- Bandenmaat voor: 205/60/16
- Bandemaat achter: 205/60/16
- Wielbasis: 2555 mm
Pakket: Licht en zicht pakket
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Dimlichten automatisch
- Regensensor
Pakket: Winter pakket
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Voorstoelen verwarmd
Comfort
- Boordcomputer
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 16"
- Mistlampen voor adaptief
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Sportvelgen
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Bluetooth Streaming
- Multimedia-voorbereiding
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank verstelbaar
- Airbag voor bestuurder en bijrijder, met uitschakelbare bijrijdersairbag
- Airco (automatisch)
- Airconditioning Climatic Vol Automatisch
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Cruise control adaptief
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Middenarmsteun voor
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen verwarmd
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- 100% Dealeronderhouden
- Achteruitrij assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Audiobediening op stuur
- Automatische verlichting
- Autonomous Emergency Braking
- BOVAG-Garantie
- Bekerhouders voor
- Bergweg rijhulp
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Buitentemperatuurmeter
- Bumpers in kleur carrosserie
- Chroompakket
- Climate Control
- Coming / Leaving home functie
- Connected services
- DSG 7 Traps Automaat
- Dagrijverlichting met hulprijverlichting en coming- homefunctie
- Dodehoek detectie
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Hoofdsteunen achter
- Hoogwaardige
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
![Autotest | Volkswagen T-Cross Heel gewoon gebleven](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10338/volkswagen-t-cross-10-tsi-r-line-business-dsg.jpg)
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.