Volkswagen Passat Variant 2.0 FSI Highline
€ 1.475,-
Bouwjaar | 26-04-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 350.074 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 96-ST-FP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-04-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 350.074 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 96-ST-FP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Theo Sonder Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eenhuisstraat 10 |
Postcode | 7665 PZ |
Plaats | Albergen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51184097 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
VW Passat Var. 2.0 FSI 6 Bak Highline Airco Leer APK 4-2025
- Kenteken: 96-ST-FP
- Merk: Volkswagen
- Model: Passat Variant
- APK tot: 10-04-2025
- Tellerstand: 350074 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2006
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs Metallic
- Bekleding: Leder/Alcantara
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: BVY
- Vermogen: 110 kW / 150pk
- Ledig gewicht: 1420 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 8.2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels met verlichting
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Leer / alcantara bekleding
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Houtafwerking interieur
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen verwarmd
Overige
- 6 bak
- Afdekscherm bagageruimte
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- In hoogte verstelbare stoelen
- Koplampverstelling
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Deze VW passat rijd goed. Heeft wel meerdere beschadigingen en wat roest: deuk in het linker voorscherm, rechter achterscherm en het rechter voorscherm. ( goed te herstellen deuken, geen vervanging). Er is wat roestvorming aan het linker voorscherm en achterklep. Tevens wat krassen op oa rechter achterdeur en linker achterscherm. De motorkap heeft wat steenslag en het rechter voorportier heeft licht kleurverschil. Binnenzijde ziet er keurig uit.
Het is een 2.0 FSI 110 KW 150 PK Euro 4 Highline uitvoering voorzien van: ABS, 6 bak, airco/climatronic, cruise control, boordcomputer, originele radio/CD, leer/alcantara bekleding, electr. verstrelbare/verwarmde stoelen, elektr. verstelbare/verwarmde spiegels, elektr. ramen voor/achter en centr. vergrendeling op afstand.
350074 KM gereden met Nap Pas.
Heeft een nieuwe APK tot 10-4-2025.
Voor meer info 0651184097.
Theo Sonder Auto's
Eenhuisstraat 10
7665PZ Alb
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.