Volkswagen Passat Variant 2.0 Comfortline
€ 875,-
Bouwjaar | 11-01-2002 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 238.819 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 42-HX-BS Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-01-2002 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 238.819 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 42-HX-BS Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Theo Sonder Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eenhuisstraat 10 |
Postcode | 7665 PZ |
Plaats | Albergen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51184097 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Passat 2.0 I Airco Cruise Lekkage koelvloeistof
- Kenteken: 42-HX-BS
- Merk: Volkswagen
- Model: Passat Variant
- Tellerstand: 238819 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2002
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw Metallic
- Kleur interieur: zwart
- Interieurnaam: stof
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: AZM
- Vermogen: 85 kW / 116pk
- Ledig gewicht: 1333 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 8.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 1
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Getint glas
- Mistlampen voor
- Trekhaak
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Radio CD speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Armsteun achter
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen voor en achter
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Velours bekleding
Overige
- Afdekscherm bagageruimte
- Anti Blokkeer Systeem
- Armsteun voor
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Koplampverstelling
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarmsysteem
Deze VW Passat heeft lekkage bij de radiateur of omgeving. Voor lekt er koelvloeistof bij de radiateur, zo zichtbaar is het niet exact te zien waar het weg komt. Motor loopt goed en er kan mee gereden worden als de koelvloeistof regelmatig wordt bijgevuld. Verder is de auto schadevrij, wel wat krassen en er zit wat steenslag op de voorzijde motorkap. Verder ziet de auto er keurig uit van binnen en buiten.
Het is een 2.0 I 85 KW 116 PK Euro 4 Comfortline uitvoering voorzien van: ABS, airco, cruise control, radio/CD, elektr. verwarmde/verstelbare spiegels, elektr. ramen en centr. vergrendeling op afstand.
Origineel 238819 KM gereden met NAP Pas.
APK verlopen.
Voor meer info 0651184097.
Theo Sonder Auto's
Eenhuisstraat 10
7665PZ Albergen
0651184097
info@theosonder.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.