Volkswagen Passat Variant 1.4 Tsi Navi Led Verl Camera Ecc Cruise Zgoh

€ 13.995,-

Bouwjaar 02-02-2018
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 183.935 km
Deuren 5
Kenteken H-260-KF Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Passat Variant 1.4 Tsi Navi Led Verl Camera Ecc Cruise Zgoh


€ 13.995,-

Algemeen

Bouwjaar 02-02-2018
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 183.935 km
Deuren 5
Kenteken H-260-KF Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Marco Hassink
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Wegtersweg 20B
Postcode 7556 BR
Plaats Hengelo Ov
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)74 - 2502102 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfhassink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2017 - okt 2018
Modelcode: B8

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 66 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 218 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 489 x 183 x 152 cm
Wielbasis: 279 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.326 kg
Laadvermogen: 684 kg
GVW: 2.010 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 710 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

BIJZONDER NETTE AANTOONBAAR GOED ONDERHOUDEN ZUINIGE VW PASSAT VARIANT 1.4 TSI 150PK IN MANGAANGRIJSMETALLIC [DONKERGRIJS] WAARBIJ MAART 2024 KM STAND 177.159KM NOG EEN GROTE ONDERHOUDSBEURT IS UITGEVOERD, TWEE SLEUTELS,BOEKJES,DIVERSE ONDERHOUDSFACTUREN EN TELLERRAPPORT AANWEZIG. PASSAT IS IN 2020 DOOR VW DEALER A POINT GELEVERD AAN DE 2e EIGENAAR. APK TOT APRIL 2026.

= Bedrijfsinformatie =

WIJ ZIJN AANGESLOTEN BIJ AUTOPLUS GARANTIE,VOOR EEN MEERPRIJS VAN SLECHTS EURO 300 KAN DE AUTO MET TWAALF MAANDEN AUTOPLUS GARANTIE GELEVERD WORDEN!. AANKOOPKEURING IS MOGELIJK. ADRES: WEGTERSWEG 20B, 7556BR, HENGELO. WIJ NEMEN UW INRUIL AUTO UITSLUITEND IN BEHANDELING ALS U FOTO'S EN EEN INRUIL PRIJSINDICATIE MAILT OF APPT!.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in

Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?

Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in

Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.

Plus

  • snel en toch zuinig
  • modern en comfortabel
  • heel veel rijplezier in GTE-modus

Min

  • onhandige locatie aansluitpunt
  • dodehoek detectie te scherp afgesteld
  • Complexe procedure aansluiten iPhone via USB

Conclusie

Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.

Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.

Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.

Deel deze advertentie