Volkswagen Passat 1.4 TSI GTE Highline / SCHUIF-KANTEL / TREKHAAK / ADAP. CRUISE /
€ 16.999,-
Bouwjaar | 06-11-2015 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.355 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | HG-165-X Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 06-11-2015 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.355 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | HG-165-X Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Bie Olthof |
Contactpersoon | Ian Olthof |
Adres | Collenstaartweg 7 |
Postcode | 7443 RM |
Plaats | Nijverdal |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)548 - 611355 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bie-olthof.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2015 - dec 2017
Modelcode: B8
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 115 kW (156 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Actieradius: 50 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 487 x 183 x 148 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.622 kg
Laadvermogen: 578 kg
GVW: 2.200 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,7 l/100km (1 op 58,8)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 4
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 136 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Garantie 12 maanden (€ 500): Geen 6 maar 12 maanden BOVAG garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
- All-in Pakket (zonder meerprijs): Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift, nieuwe apk, airco service, complete poetsbeurt.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Betreft een origineel Nederlandse Volkswagen Passat GTE uit 2015. Een benzine / hybride auto met veel opties!
Zowel optisch als technisch is deze auto nog in goede staat. Het lichte interieur is schoon en fris. In deze auto is NIET gerookt.
Deze Passat GTE sedan betreft een 1.4 hybride auto, highline uitgevoerd met opties als een schuif-kantel dak, adaptieve cruise control, auto carplay, navigatie en climate control.
Omdat deze auto een stekker hybride auto betreft geniet je nog tot en met 2024 van 50% korting op de wegenbelasting.
Deze auto wordt standaard afgeleverd met ons all-in afleverpakket:
- 6 maanden Bie Olthof garantie*;
- Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift;
- APK is minimaal 12 maanden geldig;
- Complete poetsbeurt;
- Minimaal een 1/4 tank brandstof;
- (Navigatie update niet inbegrepen);
- (Elektrische of Hybride auto's worden met 1 laadkabel afgeleverd, tenzij er 2 laadkabels aanwezig zijn).
Kortom; wegrijden zonder zorgen!
*Geen 6 maanden Bie Olthof maar 12 maanden BOVAG garantie voor uw auto? Dit is bij ons mogelijk door het BOVAG garantie pakket af te nemen. Dit pakket is alleen van toepassing bij auto's met een all-in pakket. Tegen een meerprijs van €500,- verlengen wij de Bie Olthof garantie van 6 naar 12 maanden BOVAG.
= Bedrijfsinformatie =
Heeft deze occasion uw interesse gewekt? Bekijk dan de volledige fotogalerij op
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.