Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE Highline | Pano | Trekhaak | Virtual | CAM | Carplay | DAB
€ 22.850,-
Bouwjaar | 23-01-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.770 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-951-BR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE Highline | Pano | Trekhaak | Virtual | CAM | Carplay | DAB
€ 22.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-01-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.770 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-951-BR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Christiaan BV |
Contactpersoon | Christiaan |
Adres | Kanaalweg 11 |
Postcode | 8356 VS |
Plaats | Blokzijl |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)527 - 291322 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-christiaan.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2015 - dec 2017
Modelcode: B8
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 160 kW (218 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Vermogen brandstofmotor: 115 kW (156 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 50 liter
Actieradius: 50 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 489 x 183 x 152 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.250 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 9 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,7 l/100km (1 op 58,8)
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 13,4 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Laadtijd normaal stopcontact: 04:09
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:18
Bij het ontwerpen van de Volkswagen Passat Variant stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Passat Variant ziet er dan ook uit als nieuw. De krachtige motor geeft deze Volkswagen uitstekende prestaties. Deze Volkswagen Passat Variant komt in de luxe uitvoering, inclusief lederen interieur. 's Winters op pad gaan kan een behoorlijke uitdaging zijn. Daarom is deze Volkswagen Passat Variant voorzien van weldadige verwarmbare voorstoelen. De comfortstoelen van deze Volkswagen Passat Variant staan bekend om hun goede zithouding. Laat de zon maar schijnen door het elektrisch bediende glazen panoramadak. De achterklep opent automatisch met een druk op de knop. Handig als u met volle handen staat. Bij de uitrusting van deze Volkswagen horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, Full LED koplampen, aluminium dakrailing, dakrails, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter.
Met het digitale dashboard kunt u de cockpit-interface naar uw voorkeur instellen. Met een gerust hart achteruitrijden? Dat kan, dankzij de achteruitrijcamera. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. De meest gebruikte voertuigfuncties laten zich met behulp van uw stem bedienen. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van connected drive services, full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, sp
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.