Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE Highline / Orig. Nederlands / Virtual Cockpit / Panoramadak / Trekhaak afneembaar / Leder-alcantara / Stoelverwarming / Stoelmassa
€ 19.900,-
Bouwjaar | 30-12-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 161.728 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ND-039-S Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE Highline / Orig. Nederlands / Virtual Cockpit / Panoramadak / Trekhaak afneembaar / Leder-alcantara / Stoelverwarming / Stoelmassa
€ 19.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-12-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 161.728 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ND-039-S Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Overijssel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zompstraat 16 |
Postcode | 8102 HX |
Plaats | Raalte |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41172609 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumoverijssel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2014 - 2019
Modelcode: B8
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 50 liter
Actieradius: 50 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 477 x 183 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.250 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 10 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Interieur
Interieurkleur: To,titaanzwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 37 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,6 l/100km (1 op 62,5)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 12,4 kWh/100km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard
Let op!!! Wij werken uitsluitend op afspraak!
Dit betreft een origineel Nederlandse VW Passat GTE die rijk uitgerust met o.a.: Virtual Cockpit, Panoramadak, Luxe lederen/alcantara bekleding en afneembare trekhaak. De auto verkeert zowel optisch als technisch in goede staat en is goed onderhouden.
Stoer staal en superieure rijprestaties: dan weet u dat u met een Duits topmerk te maken heeft. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Passat Variant ziet er dan ook uit als nieuw. De hybride motor combineert het gebruik van brandstof en elektriciteit, en dat maakt van deze Volkswagen Passat Variant een zuinige, slimme auto. De hoogwaardige, lederen bekleding benadrukt de kwaliteit van deze Volkswagen. Doe maar luxe! Neem plaats in de verwarmbare voorstoelen en voel hoe de massagefunctie zorgt voor verfrissende doorbloeding op de lange ritten. Neem plaats achter het stuur en ervaar de weldaad van de comfortstoelen. Comfort, licht en het complete gevoel van ruimte wordt verzorgd door het elektrisch bediende panoramadak. Bij de uitrusting van deze Volkswagen horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
Ongelukken of parkeerschade? Dat gebeurt je niet meer, met de achteruitrijcamera. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot jouw voorligger. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Mocht zich een probleem voordoen, dan krijg je via remote services op je smartphone te zien wat er precies aan de hand is, waar je ook bent. In deze Passat Variant vind jij niet alleen schakelaars op het stuur om het navigatiesysteem met harde schijf te bedienen en het audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst, maar er is ook spraakbediening. Met automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, regensensor, dvd-systeem, automatisch dimmende buitenspiegels en centrale deurvergrendeling met afstandsbedi
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.