Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE Highline >LED >CAMERA >ALCANTARA
€ 19.945,- incl. BTW
Bouwjaar | 10-02-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 124.802 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-02-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 124.802 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Meester Automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jollesweg 3 |
Postcode | 7602 CZ |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41413726 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.meesterautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 160 kW (218 PK)
Vermogen elektromotor(en): 45 kW (61 PK)
Vermogen brandstofmotor: 115 kW (156 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Accu laden: Type 2
Ledig gewicht: 1.635 kg
Wielbasis: 279 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,7 l/100km (1 op 58,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Garantie
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie
Sommige merken hebben geen introductie nodig. Volkswagen is er zo één. Duurzame kwaliteit, bewezen succes en o zo betrouwbaar. Das Auto, zoals ze zelf zeggen. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Passat Variant ziet er dan ook uit als nieuw. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Houdt u van een stijlvolle uitvoering? Dan zal het lederen interieur u zeker bevallen. 's Winters op pad gaan kan een behoorlijke uitdaging zijn. Daarom is deze Volkswagen Passat Variant voorzien van weldadige verwarmbare voorstoelen. Geen stramme rug- en beenspieren meer dankzij de comfortstoelen. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, trailer assistent, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten horen tot de voorzieningen op deze auto.
'Boem is ho'? Niet met deze achteruitrijcamera. U ziet achter net zo goed als voor en krijgt een duidelijk geluidssignaal! Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Uw smartphone wordt een dashboard, met alle functies in beeld. Dankzij Connected Services en de speciale app. Een optie die de veiligheid verhoogt, is de bediening vanaf het stuur van het audio-installatiesysteem. Als u wilt kunt u het zelfs met uw stem bedienen. De sensoren van de achteropkomend verkeer waarschuwing houden zicht op de dode hoeken achter u. Te weinig afstand tot de achterligger? Het systeem geeft direct een signaal. De uitrusting van deze Volkswagen is met automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes behoorlijk compleet.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Passat Variant samen. Deze Volkswagen Passat Variant blijft altijd alert. Zo wordt gebruik gemaakt van forward collision warning. Bij het mogelijke risico op een aanrijding met een voertuig voor u, slaat het systeem alarm. Het accident avoidance system helpt aanrijdingen te voorkomen. In deze Volkswagen vinden we verder
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.