vorige 1 van 3.391 volgende

Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Comfortline EcoFuel

€ 5.889,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-10-2011
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 212.779 km
Deuren 4
Kenteken 72-PDF-1 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof LPG
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Comfortline EcoFuel


€ 5.889,-

Algemeen

Bouwjaar 21-10-2011
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 212.779 km
Deuren 4
Kenteken 72-PDF-1 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof LPG
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wereldmeester Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Het Poolman 8
Postcode 7545 LX
Plaats Enschede
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 44439522 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wereldmeesterautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.533 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4870 x 1820 x 1537 cm
Wielbasis: 271 cm

Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 167 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 463 - € 492 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie

Overige informatie
Bandenprofiel: 80%
Bandenprofiel achter: 80%

Zeer nette en goed onderhouden passat ecofuel benzine cng. Motorisch 100% onderhouden. De auto is afkomstig van de 2e eigenaar en is origineel Nederlands geleverd N.A.P

= Bedrijfsinformatie =

Wereldmeester Auto's

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in

Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?

Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in

Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.

Plus

  • snel en toch zuinig
  • modern en comfortabel
  • heel veel rijplezier in GTE-modus

Min

  • onhandige locatie aansluitpunt
  • dodehoek detectie te scherp afgesteld
  • Complexe procedure aansluiten iPhone via USB

Conclusie

Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.

Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.

Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.

Deel deze advertentie