Volkswagen Jetta 1.3 CL APK 2024 inruil is mogelijk
€ 1.250,-
Bouwjaar | 30-03-1989 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 51.424 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | XF-81-SH Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.272 cc |
Vermogen | 40 kW (54 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-1989 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 51.424 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | XF-81-SH Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.272 cc |
Vermogen | 40 kW (54 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | PEHO AUTO SERVICE TWENTE BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zwarteland 30D |
Postcode | 7482 DA |
Plaats | Haaksbergen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30302001 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Sedan
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 17,0 s
Topsnelheid: 149 km/u
Maten
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 873 kg
Laadvermogen: 527 kg
GVW: 1.400 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 436 kg)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
Volkswagen Jetta 1.3i met apk tot 2024
Auto is een goede basis om netjes te maken
rijd en schakelt goed
vaste prijs!
inruil is mogelijk maar geen oude diesel auto's
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Jetta Hybrid | Hybride voor beginners
Ruim vijftien jaar geleden kwamen de Japanners met de hybride-auto. Om brandstof te besparen heeft zo'n auto een elektrische motor voor gebruik in de stad en een benzinemotor voor op de buitenweg. De Europese merken vonden die techniek veel te ingewikkeld en begonnen er niet aan. Bovendien zag de gemiddelde klant zo'n futuristisch vormgegeven auto ook niet zitten. Daarom komt Volkswagen nu met een alternatief in een vertrouwd jasje: de Jetta Hybrid.
De Volkswagen Jetta biedt moderne hybride-techniek in een vertrouwde sedan-vorm. De Jetta is daarom minder zuinig dan andere hybrids. Het vertrouwde jasje verlaagt echter de drempel tot hybride rijden
Plus
- vlot en zuinig
- rijdt als een gewone Jetta
- vertrouwde vormgeving
Min
- nauwelijks zuiniger dan Jetta 1.2 TSI
- kleine bagageruimte
- accu's laden nauwelijks op tijdens rijden
Conclusie
Het voelt een beetje als mosterd na de maaltijd, maar vijftien jaar na de eerste hybrides komt ook Volkswagen met een hybride-auto. Toch weet de Jetta zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. Menigeen heeft moeite met de futuristische vormgeving van andere hybrides. De Jetta daarentegen is een uiterst conservatieve sedan.
Daarbij heeft Volkswagen er alles aan gedaan om de Jetta Hybrid te laten rijden als een heel gewone auto. In die opzet is VW geslaagd, want de Hybrid rijdt, remt, schakelt en stuurt net als iedere andere Jetta. Alleen het verbruik is lager dan dat van een gewone Jetta.
Door het minder gestroomlijnde jasje en omdat de bestuurder geen hulpmiddelen heeft om de accu's actief op te laden, is de Jetta Hybrid minder zuinig dan hybrides van andere merken. Bovendien is goed merkbaar dat dit Volkswagens eerste hybride is, want de Japanse producten bieden meer comfort en verfijning tegen een lagere prijs. Waar Volkswagen perfect in is geslaagd, is het verlagen van de drempel tot hybride-rijden.