Volkswagen Golf 1.6 FSI Trendline | Airco | Cruise | Rijklaar
€ 3.750,-
Bouwjaar | 06-01-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 164.228 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 39-PV-NL Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-01-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 164.228 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 39-PV-NL Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Armo Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | knoopshofte 13 |
Postcode | 7605 AM |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 34898880 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Aantal cilinders: 4
Ledig gewicht: 1.195 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 620 kg)
Aantal zitplaatsen: 5
Energielabel: B
Aantal sleutels: 1
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Armo Auto's biedt aan goed onderhouden Volkswagen Golf 5 uit het jaar 2005 . De auto verkeert in een zeer nette staat en is voorzien van een volledig voertuigcheck incl reinigingsbeurt
wilt u deze auto in het echt bekijken ? bel ons dan voor een afspraak . Zo weet u zeker dat de auto aanwezig is .
Onze prijzen zijn gunstig geprijsde meeneemprijzen
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend
Wij kunnen ten alle tijden de auto op naam zetten , hiervoor is geen postkantoor nodig .
Wij kunnen ook een RDW vrijwaring afgeven
Wij zijn ma t/m zat van 09:00 tot 17:00 uur geopend
Buiten onze openingstijden zijn wij altijd op afspraak geopend
De koffie staat klaar
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.