Volkswagen Golf Variant TSI 116 PK H6 Highline Navi Trekhaak Stoelverwarming

€ 12.995,-

Bouwjaar 15-11-2017
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 195.998 km
Deuren 5
Kenteken RF-764-B Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Volkswagen Golf Variant TSI 116 PK H6 Highline Navi Trekhaak Stoelverwarming


€ 12.995,-

Algemeen

Bouwjaar 15-11-2017
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 195.998 km
Deuren 5
Kenteken RF-764-B Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ruud Grevelink Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Het Bassin 15a
Postcode 7671 ST
Plaats Vriezenveen
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 46247343 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ruudgrevelinkautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf Variant TSI 116 PK H6 Highline Navi Trekhaak Stoelverwarming


- Kenteken: RF-764-B
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf Variant
- APK tot: 22-11-2025
- Tellerstand: 195998 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2017
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: wit Metallic
- Bekleding: Stof
- Motorinhoud: 999 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: CHZ
- Vermogen: 81 kW / 110pk
- Ledig gewicht: 1195 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 457 cm
- Breedte: 180 cm
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Deze schitterende Volkswagen Golf Variant Highline is voorzien van de krachtige TSI 116 PK benzine motor met 6 versnellingen.  Rijkelijk uitgerust met o.a. grootbeeld kleurennavigatie, carplay, stoelverwarming, blanke dakrailing en parkeersensoren voor & achter. Verkeert in een keurige staat, heeft een prachtige uitstraling door de parelmoer wit metallic kleur en is perfect onderhouden. Onderhoudsboekjes aanwezig.

Bijzondere opties & accessoires

- Airco (automatisch)
- Apple Carplay/Android Auto
- Blanke dakrailing
- Blanke dakrailing
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Cruise control adaptief
- DAB
- Elektrische ramen voor en achter
- Extra getint glas achter
- LED achterlichten
- Navigatiesysteem full map
- Parkeersensor voor en achter
- Trekhaak
- Voorstoelen verwarmd

Pakket: Ergonomie pakket

- Voorstoel(en) met massagefunctie
- Voorstoelen verwarmd

Pakket: Executive pakket

- Alarm klasse 3
- Apple Carplay/Android Auto
- DAB
- Navigatiesysteem full map
- Radio CD speler
- WiFi voorbereiding

Comfort

- Boordcomputer
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Metaalkleur parelmoer
- Mistlampen voor adaptief
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Parkeersensor voor en achter
- Radio met USB aansluiting
- Trekhaak

Infotainment

- Audio installatie
- Audioinstallatie met CD-speler
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank met armsteun en skiluik
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Velours bekleding
- Voorstoel(en) met massagefunctie
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Voorst

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie