Volkswagen Golf 2.0 TDI Highline BlueMotion, GTD uitgevoerd, navi, 19 inch, apk
€ 8.950,-
Bouwjaar | 24-07-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 216.542 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NX-592-P Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-07-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 216.542 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NX-592-P Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Handelsonderneming van Asten |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industriestraat 22 |
Postcode | 7622 AV |
Plaats | Borne |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54300008 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanastenborne.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/35 R19
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 179 x 151 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.289 kg
Laadvermogen: 611 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal
ZEER MOOIE VOLKWAGEN GOLF 2.0 TDI HIGHLINE BLUEMOTION, GTD UITGEVOERD, MET NAVIGATIE, 19 INCH LICHTMETALEN WIELEN, XENON VERLICHTING, 5 EURS, AFNEEMBARE TREKHAAK, STOELVERWARMING, CRUISE CONTOL, MULTISTUUR, ETC ETC...
DEZE ZEER SPORTIEVE GOLF RIJDT EN SCHAKELT PERFECT!
ZIE OPTIELIJST
ZIE FOTO'S
.
= Bedrijfsinformatie =
inruil en financiering mogelijk.
LIEVER BELLEN DAN MAILEN OF BERICHTEN!
Inruil van uw huidige auto en financiering zijn mogelijk. De vermelde prijs is een internet meeneemprijs. Wilt u langskomen dan vragen wij u even te bellen voor een afspraak, zodat u niet voor een gesloten deur staat. Wij zijn namelijk regelmatig voor u op zoek naar occasions om ons aanbod mee aan te vullen.
Ondanks dat wij veel zorg en aandacht besteden aan de inhoud van onze advertenties is het mogelijk dat de getoonde inhoud onvolledig of onjuist is. Aan de inhoud kunt u geen rechten ontlenen.
ons adres is :
industriestraat 22
7622 av Borne
graag altijd even van te voren bellen voor een afspraak op nummer:
0654300008
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.