Volkswagen Golf 2.0 TDI Highline BlueMotion, GTD uitgevoerd, navi, 19 inch, apk

€ 8.950,-

Bouwjaar 24-07-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 216.542 km
Deuren 5
Kenteken NX-592-P Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TDI Highline BlueMotion, GTD uitgevoerd, navi, 19 inch, apk


€ 8.950,-

Algemeen

Bouwjaar 24-07-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 216.542 km
Deuren 5
Kenteken NX-592-P Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Handelsonderneming van Asten
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industriestraat 22
Postcode 7622 AV
Plaats Borne
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 54300008 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanastenborne.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/35 R19
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 179 x 151 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.289 kg
Laadvermogen: 611 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal

ZEER MOOIE VOLKWAGEN GOLF 2.0 TDI HIGHLINE BLUEMOTION, GTD UITGEVOERD, MET NAVIGATIE, 19 INCH LICHTMETALEN WIELEN, XENON VERLICHTING, 5 EURS, AFNEEMBARE TREKHAAK, STOELVERWARMING, CRUISE CONTOL, MULTISTUUR, ETC ETC...

DEZE ZEER SPORTIEVE GOLF RIJDT EN SCHAKELT PERFECT!

ZIE OPTIELIJST
ZIE FOTO'S
.

= Bedrijfsinformatie =

inruil en financiering mogelijk.

LIEVER BELLEN DAN MAILEN OF BERICHTEN!

Inruil van uw huidige auto en financiering zijn mogelijk. De vermelde prijs is een internet meeneemprijs. Wilt u langskomen dan vragen wij u even te bellen voor een afspraak, zodat u niet voor een gesloten deur staat. Wij zijn namelijk regelmatig voor u op zoek naar occasions om ons aanbod mee aan te vullen.

Ondanks dat wij veel zorg en aandacht besteden aan de inhoud van onze advertenties is het mogelijk dat de getoonde inhoud onvolledig of onjuist is. Aan de inhoud kunt u geen rechten ontlenen.

ons adres is :
industriestraat 22
7622 av Borne

graag altijd even van te voren bellen voor een afspraak op nummer:
0654300008

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie