Volkswagen Golf 2.0 TDI 184pk GTD

€ 17.998,-

Bouwjaar 09-09-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 167.839 km
Deuren 5
Kenteken RF-696-Z Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 135 kW (184 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TDI 184pk GTD


€ 17.998,-

Algemeen

Bouwjaar 09-09-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 167.839 km
Deuren 5
Kenteken RF-696-Z Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 135 kW (184 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MTF automobielen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Slot 6
Postcode 7608 ND
Plaats Almelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 21664722 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 228 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4268 x 1799 x 1442 cm
Wielbasis: 2.631 cm
Inhoud laadruimte: 380/1.270 l

Gewichten
Ledig gewicht: 1.329 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 710 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg

Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: C

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal

Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 3.000 km

Overige informatie
Bandenmaat: 225/45R17

Deze unieke Volkswagen Golf 7 2.0 GTD in EEN SUPER KLEUR. De GTD is zowel technisch als optisch in een zeer nette staat. Rijkelijk uitgerust met een uitgebreide lijst aan opties. LANEASSIST (Autonoom rijden, handen van het stuur), Keyless Start + Entry, Sport & Sound (een geweldige pro actieve brul, gegenereerd bij de uitlaat) SUPER GTD interieur, Panoramadak, Stand kachel (voorverwarmen van de auto), Meest luxe infotainment DiscoveryPro (incl. navigatie en bluetooth koppeling), Elektrische uitklapbare trekhaak (origineel), Lichtpakket (verlicht interieur + instaplijsten), kortom BOMVOL.

De comfortabele Golf met een GTD motorblok, een scherp randje, het onderstel van de GTD, is fenomenaal, comfortabel als het moet, scherp als je dat wilt.

Je stapt in, met je vinger richting het startknopje, een kleine brul, daar begint het, lichtelijk druk je het gaspedaal in, je rit start, je voelt de kick meteen, het geluid versterkt dit, het geluid voel je niet alleen in je oren, maar door je hele lichaam, de adrenaline, en krachten in je stoel, het is niet uit te leggen. WAANZINNIG, PURE GENOT. Wil je dit ervaren? Bel ons dan even.

Wij besparen nergens op. Bij de aflevering krijgt de GTD een onderhoudsbeurt. Standaard inclusief een nieuwe APK, een 40 punten voertuig controle, en 3 maanden garantie. Hebt u meer vragen? Of een afspraak maken? Mijn naam is Stephan, sta u graag te woord.

= Bedrijfsinformatie =

U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit te reserveren. Ohja! Onze prijzen zijn natuurlijk gunstige meeneemprijzen, er komen dus geen afleverkosten bij.

? Aantrekkelijke financieringsopties beschikbaar.
? Inruil van uw huidige auto is mogelijk.

Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zak

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie