Volkswagen Golf 1.6 TDI Highline BlueMotion XENON, AUTOMAAT
€ 5.499,-
Bouwjaar | 04-03-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 284.553 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 49-PPG-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-03-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 284.553 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 49-PPG-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Piek Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weusteweg 2 |
Postcode | 7641 AG |
Plaats | Wierden |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 627585 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf 1.6 TDI Highline BlueMotion XENON, AUTOMAAT
- Kenteken: 49-PPG-8
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 20-05-2025
- Tellerstand: 284553 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2011
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CAY
- Vermogen: 77 kW / 105pk
- Ledig gewicht: 1240 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 359 - 374 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Pakket: Advance pakket
- Bi-xenon koplampen
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Dimlichten automatisch
- Koplampreiniging
- Mistlampen voor
- Parkeersensor voor en achter
- Regensensor
Pakket: Executive Plus pakket
- Alarmsysteem
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Autotelefoon voorbereiding
- DVD speler
Pakket: Executive pakket
- Alarmsysteem
- Armsteun voor
- Audio-navigatie full map
- Autotelefoon voorbereiding
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Multimedia-voorbereiding
- Stuurwiel multifunctioneel
Pakket: Winter pakket
- Koplampreiniging
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Voorstoelen verwarmd
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Lichtmetalen velgen 17"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Mistlampen voor adaptief
- Parkeersensor voor en achter
Infotainment
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Microvezel bekleding
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie
ALLE INRUIL MOGELIJK
FINANCIERING MOGELIJK
LEASEN MOGELIJK
Openingstijden OP AFSPRAAK!
Elke dag van 08:00 tot 23:00
Wij kunnen 24/7 auto's op naam zetten.
Piek Automotive
Weusteweg 2
7641AG Wierden
0546-627585
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.