Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI Comfortline/Automaat/DSG/MASSAGE/STOELVERWARMING
€ 9.999,- incl. BTW
Bouwjaar | 15-09-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 308.302 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PR-866-R Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI Comfortline/Automaat/DSG/MASSAGE/STOELVERWARMING
€ 9.999,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 15-09-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 308.302 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PR-866-R Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | QARDO Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Productieweg 3A |
Postcode | 8061 RK |
Plaats | Hasselt |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40745844 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.qardo.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4674 x 1799 x 1496 cm
Wielbasis: 262 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Heeft u vragen bel of e-mail gerust!
06 40 74 58 44......info@qardo.nl
Voor vragen en/of het maken van een afspraak kunt u ons ten alle tijden bereiken per e-mail of telefoon.
Bezichtiging altijd op afspraak. Bezichtigen in de avonduren of op zaterdag en zondag is geen enkel probleem.
Heeft u interesse in deze auto? Maak een afspraak en kom langs voor een proefrit.
Let op! Zonder aanbetaling kunnen wij u niet beloven dat de auto voor u gereserveerd wordt. Indien de auto voor uw afspraak verkocht is zullen wij u een bericht sturen hierover.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.