Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI Comfortline | Navigatie | Trekhaak |
€ 17.445,- incl. BTW
Bouwjaar | 21-11-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 104.682 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-250-JB Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-11-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 104.682 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-250-JB Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Selles Car Company |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nipkowstraat 1b |
Postcode | 8013 RJ |
Plaats | Zwolle |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 4606858 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sellescarcompany.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2017 - sep 2018
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 180 x 152 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - € 366 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Hij is efficiënt in het verbruik en bovendien comfortabel en ruim. Standaard is hij voorzien van een uitstekende wegligging en achter het stuur voelt u zich meteen thuis. Dat kan alleen maar een Volkswagen zijn. Deze Golf Variant beschikt daardoor over alle kwaliteiten die u in uw nieuwe auto zoekt. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf Variant ziet er dan ook uit als nieuw. Hij heeft een dieselmotor en een automatische transmissie. Relaxt rijden? Dan zijn de comfortstoelen een regelrechte extra. Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook aluminium dakrailing, led-achterlichten, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, led-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Het audiosysteem en het navigatiesysteem met harde schijf bedient u veilig met knoppen op het stuurwiel of met gesproken commando's. De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. De sensoren van de achteropkomend verkeer waarschuwing registreren wat er gebeurt in de dode hoeken en achter u. U krijgt meteen een waarschuwing als u een achterligger over het hoofd ziet. Parkeersensoren zijn een waardevolle toevoeging aan deze auto. De sensoren waarschuwen tijdens het parkeren en voorkomen schade aan de auto. De elektrisch inklapbare trekhaak is onzichtbaar gemonteerd. Met een eenvoudige beweging verschijnt de trekhaak zodra u deze nodig hebt. Deze Volkswagen is voorzien van lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, dvd-systeem, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Het forward collision warning-systeem is constant alert en detecteert via sensor de afstand tot voorliggers. Wordt die te klein, dan volgt een automatische waarschuwing. Op lange ritten voorkomt de vermoeidheidsassistent dat uw concentratie afneemt.
Deze auto wordt geleverd met Bovag Garantie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.