Volkswagen Golf 7 DSG AUTOMAATTOPSTAAT

€ 9.975,-

Bouwjaar 24-02-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 256.782 km
Deuren 5
Kenteken KT-917-R Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Volkswagen Golf 7 DSG AUTOMAATTOPSTAAT


€ 9.975,-

Algemeen

Bouwjaar 24-02-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 256.782 km
Deuren 5
Kenteken KT-917-R Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Zwolle
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Benjamin Franklinstraat 20
Postcode 8013 NC
Plaats Zwolle
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 58973043 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website autobedrijfzwolle.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.239 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 660 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4357 x 1799 x 1491 cm
Wielbasis: 262 cm

Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 102 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 325 - € 344 per kwartaal

AUTOBEDRIJF ZWOLLE BIEDT AAN: EEN MOOIE VOLKSWAGEN GOLF 7 1.6 TDI COMFORTLINE DSG AUTOMAAT!! VAN HET BOUWJAAR 2016 !!

DE VOLKSWAGEN GOLF IS VOORZIEN VAN EEN AUTOMATISCHE DSG-VERSNELLINGSBAK.

DE DISTRIBUTIESET EN WATERPOMP ZIJN VERVANGEN OP 16-5-2023 BIJ 206.523 KM

DE AUTO IS IN ABSOLUTE TOPSTAAT !!

AIRCONDITIONING , NAVIGATIE EN CRUISE-CONTROLL.

DE VOLKSWAGEN GOLF 7 IS ZEER GOED ONDERHOUDEN

Rijdt, remt en schakelt helemaal als nieuw!!
Staat rond om op 4 goede banden met 15" inch " lichtmetalen velgen!!
APK is geldig tot 26-10-2024

HET SERVICE BOEKJE IS AANWEZIG



De superioriteit van deze auto is te zien aan zijn aantrekkelijke exterieur en zijn strakke interieur, ontegensprekelijk een Volkswagen Golf 7, een typische hoge kwaliteit Duitse auto. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf 7. Het is een goed onderhouden auto, de onderhoudshistorie is bekend. Met deze motor haalt u veel kilometers uit een tank brandstof. Tot de voorzieningen van deze auto behoren warmtewerend glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak.

U weet altijd waar u moet zijn, dankzij het navigatiesysteem. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij climate control is het binnen altijd behaaglijk. De DAB-ontvanger zorgt voor een ruime keuze uit digitale radiozenders en een kristalheldere geluidsweergave. Deze Volkswagen Golf 7 is voorzien van een regensensor, zodat de ruitenwissers altijd de juiste snelheid hebben. De cruise control zorgt voor een prettige, gelijkmatige koers en minder brandstofgebruik. U bent in deze Volkswagen ook voorzien van keyless entry incl startbutton, lederen stuur, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. De hill hold control zorgt voor een onbeweeglijke positie bij stilstand op elke helling.
Heeft u serieuze interesse in deze in NIEUWSTAAT rijdende en VOLKSWAGEN GOLF 7 AUTOMAAT !!!, bel ons

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie