Volkswagen Golf 1.6 TDI BlueMotion super nette stoere golf inr mog
€ 6.250,-
Bouwjaar | 27-04-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 232.620 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 47-TXZ-2 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-04-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 232.620 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 47-TXZ-2 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | KM Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schemperserf 101 |
Postcode | 7951 JP |
Plaats | Staphorst |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 29214973 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kmautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 179 x 151 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.214 kg
Laadvermogen: 536 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 325 - € 344 per kwartaal
Laat u niet misleiden door de dynamische lijnen van deze auto: een Volkswagen biedt u om te beginnen veiligheid. Maar daarnaast is het ook een heerlijke auto om te rijden, zoals u zult merken als u deze Golf uitprobeert. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 15 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Ja, ook airconditioning is in deze auto aanwezig. De Volkswagen is standaard voorzien van: centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
In de Volkswagen Golf heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Hill hold control houdt de handrem vast op een helling. Wegrijden was nog nooit zo gemakkelijk.
Overtuigd? Bel dan voor een afspraak! led achterlichten knipperlichten ook net het nieuwe type alle inruil mog bij belangstelling even bellen 0629214973
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.