Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline Business R-Line Carplay, Navi, massagestoel, stoelverwarming, pdc, etc Prijs incl beurt

€ 15.900,- incl. BTW

Bouwjaar 25-01-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 122.146 km
Deuren 5
Kenteken RP-488-T Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline Business R-Line Carplay, Navi, massagestoel, stoelverwarming, pdc, etc Prijs incl beurt


€ 15.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 25-01-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 122.146 km
Deuren 5
Kenteken RP-488-T Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam van der Veen auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Prunuslaan 8
Postcode 7954 GD
Plaats Rouveen
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 54971898 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanderveenautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 196 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.137 kg
Laadvermogen: 613 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 610 kg)

Interieur
Interieurkleur: Lichtgrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard garantie (inbegrepen): Kosteloos garantie op de draaiende gedeelte van de motor en de versnellingsbak. De garantie gaat direct na aanschaf van de auto in. De standaard garantie bedraagt drie maanden.
- 1 jaar AutoTrust garantie! (€ 350 meerprijs): Prijs afhankelijk van cilinderinhoud van de motor, kilometerstand en bouwjaar! Vraag naar de mogelijkheden/indicatie!
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard garantie"): Autotrust garantie

Zeer netjes! Luxe uitgevoerd o.a Navi, Carplay, massage- en verwarmde voorstoelen, parkeersensoren etc etc! Afgeleverd rijklaar, incl onderhoudsbeurt en nieuwe APK!
Kortom, een schitterend mooie en luxe Golf R-Line

Zoek je een Volkswagen? Dan is de kans groot dat je huidige auto ook een Volkswagen is. Want Volkswagen -rijders zijn de meest merkentrouwe bestuurders. En met een goede reden. Das Auto. Niet voor niks. Van binnen en van buiten is deze Volkswagen Golf uitgevoerd in R-Line styling. Sportief, stoer, eigenwijs. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Behaaglijk onderweg zijn? Als bestuurder geniet u van de verwarmbare voorstoelen met massagefunctie. Net als uw bijrijder! Goeie looks? Jazeker! Maar de sportstoelen zorgen ook voor een goed gesteunde en comfortabele zit. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, R-line sportinterieur, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. Door de audiobediening op het stuur regelt u het volume zonder moeite. Prettig, altijd weten waar je moet zijn en hoe lang de rit nog duurt met het navigatiesysteem met harde schijf. Koppel uw u

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie