Volkswagen Golf 1.0 eTSI Life DSG-aut. ACTIVE / Navi / Stoelverw. / FABRIEKS garantie
€ 29.345,- incl. BTW
Bouwjaar | 31-01-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 37.822 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-638-JP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Volkswagen Golf 1.0 eTSI Life DSG-aut. ACTIVE / Navi / Stoelverw. / FABRIEKS garantie
€ 29.345,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 31-01-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 37.822 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-638-JP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Groenouwe |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gorsselseweg 41 |
Postcode | 7437 BE |
Plaats | Bathmen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)570 - 541620 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.groenouwe.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2020 - 2024
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 202 km/u
Ledig gewicht: 1.204 kg
Wielbasis: 262 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
NET BINNEN, MEER INFORMATIE VOLGT ZSM. Zeer complete Volkswagen Golf VIII met sterke en zuinige 1.0 eTsi Automaat. O.a. voorzien van navigatie, stoelverwarming, adaptieve cruise control etc. Het betreft de complete ,, ACTIVE '' uitvoering. De Golf 1.0 eTSI heeft efficiënte mild hybride-technologie aan boord. Hij maakt gebruik van een 48V elektrisch systeem, een riem-aangedreven dynamo, een lithium-ion-accu en de automatische zeventraps DSG-transmissie. Met dit slimme systeem is 'zeilen' mogelijk. Als de bestuurder het gas loslaat, schakelt de verbrandingsmotor uit en rijdt de Golf zonder brandstof te verbruiken. De Golf 1.0 eTSI mag aanhangers met een gewicht tot 1.300 kg trekken. Historie bekend. Uiteraard is inruil van uw huidige auto geen probleem. Genoemde prijs is een speciale internet prijs incl Bovag garantie. Prijs geheel rijklaar incl uitgebreide afleveringsbeurt, nieuwe APK ,gepoetst ,halve tank brandstof, nationale autopas certificaat en 12 maanden Bovag pechhulp is €29.845,- Kijkt u op onze site voor een uitgebreide film en fotoreportage en een aanbod van +/- nog 80 occasions. Garage Groenouwe is een familie bedrijf en bestaat sinds 1977. Volg ons ook op facebook en twitter: @GarageGroenouwe.
= Bedrijfsinformatie =
Sinds 1977 een modern / merk onafhankelijk autobedrijf in Bathmen ( bij Deventer ) Verkoop van nieuwe en gebruikte auto's , verhuur van campers en trouwauto's. Wij werken met 12 vaste medewerkers, leveren aan particulieren en bedrijven, en hebben ons gespecialiseerd in de merken Volkswagen, Audi, ( VAG-groep ) Volvo, Bmw, Opel en Ford. Natuurlijk repareren en onderhouden wij in onze moderne werkplaats ook alle andere merken.
Bij de aanschaf van een nieuwe of gebruikte auto kunt u rekenen op een scherpe inruilprijs en een eerlijk, deskundig advies. Wij zijn aangesloten bij de BOVAG en deelnemer aan de Nationale Auto Pas
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.