Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI 130PK Automaat R-Line led|nav|ecc|acc|pdc|lmv17

€ 35.950,- incl. BTW

Bouwjaar 03-03-2023
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 23.949 km
Deuren 5
Kenteken S-734-KN Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI 130PK Automaat R-Line led|nav|ecc|acc|pdc|lmv17


€ 35.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 03-03-2023
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 23.949 km
Deuren 5
Kenteken S-734-KN Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Rudie Wetering B.V.
Contactpersoon Rudie Wetering
Adres Hellendoornseweg, 24a
Postcode 8148 RH
Plaats Lemele
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)572 - 331309 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rudie-wetering.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI 130PK Automaat R-Line led|nav|ecc|acc|pdc|lmv17


- Kenteken: S-734-KN
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf Variant
- APK tot: 03-03-2027
- Tellerstand: 23949 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2023
- Transmissie: Automaat 7-Traps
- Kleur: zwart Metallic
- Kleurnaam: Deep Black Pearl Kleurcode: LC9X
- Bekleding: Leder/Alcantara
- Motorinhoud: 1498 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: DPB
- Vermogen: 96 kW / 131pk
- Ledig gewicht: 1302 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.6 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Lengte: 464 cm
- Breedte: 179 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: (kwartaal / jaar) € 194 / € 776
- Fabrieksgarantie tot: 03-03-2025
- Aantal maanden fabrieksgarantie: 24
- Emissieklasse: Euro 6
- Bandenmaat voor: 225/45/17
- Bandemaat achter: 225/45/17
- Wielbasis: 2670 mm


Pakket: Multimedia pakket

- Navigatiesysteem
- Verkeersbord detectie

Comfort

- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektr. met geheugen
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 17"
- Metaalkleur parelmoer
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- R-Line exterieur
- R-line Exterieur
- Sportonderstel
- Sportvelgen

Infotainment

- Audio installatie
- Bluetooth Streaming
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Zwarte hemelbekleding
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Airconditioning Climatic Vol Automatisch
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Carbonafwerking interieur
- Cruise control adaptief
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Elektronisch geregelde handrem
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- R-line Interieur
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Velours bekleding

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- WIFI
- 100% Dealeronderhouden
- 4 Seizoensbanden
- Aanhanger assistent
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Achterspoiler in kleur carrosserie
- Actieve noodgeval assistent
- Adaptieve bochtverlichting
- Adaptieve cruise control
- Aluminium interieur afwerking
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Car

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie